Geen internet na formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pieter80

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Beste helpemijers,

Ik heb vandaag mijn laptop geformatteerd nu heb ik er alles vanaf gehaald en heb ik geen internet meer kunnen jullie mij ermee helpen?

Als ik trouwens kijk bij apperaten beheer staan er gele vraagtekentjes bij internet dingen dus dat is het probleem, ik heb geen installatie cd's er meer van.

Kunnen jullie mij helpen?

,Pieter

Je zal al je drivers moeten installeren te beginnen met de chipset driver en daarna de rest.

Deze vind je allemaal op de website van de fabrikant van de laptop.

Je zal al je drivers moeten installeren te beginnen met de chipset driver en daarna de rest.

Deze vind je allemaal op de website van de fabrikant van de laptop.

Hoe moet dat dan? Sorry voor de misschien domme vraag

,Pieter

Op de website van de fabrikant (je geeft namelijk niet aan om welk merk en type je laptop heeft) ga je naar de support of drivers sectie, zoek je jou model en type laptop op en vervolgens krijg je al je drivers te zien. Die download en installeer je vervolgens te beginnen met de chipset driver.

Daarna de andere drivers tot alle vraagtekens in apparaatbeheer verdwenen zijn.

Mocht je nog rand apparatuur hebben, zoek je die drivers op op de site van de respectivelijke fabriaknt van de apparatuur.

Op de website van de fabrikant (je geeft namelijk niet aan om welk merk en type je laptop heeft) ga je naar de support of drivers sectie, zoek je jou model en type laptop op en vervolgens krijg je al je drivers te zien. Die download en installeer je vervolgens te beginnen met de chipset driver.

Daarna de andere drivers tot alle vraagtekens in apparaatbeheer verdwenen zijn.

Mocht je nog rand apparatuur hebben, zoek je die drivers op op de site van de respectivelijke fabriaknt van de apparatuur.

Bedankt het is helemaal opgelost heb alle 7 drivers geinstalleerd en het werkt weer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan