Geen internet na formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

kalekanarie

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Berichten
108
Ik heb een Medion PC (Micro Star) en ik heb er net xp opnieuw op geinstalleerd. Na de installatie sloot ik de lan kabel aan maar hij maakt geen internet verbinding meer. Ik denk dat het komt doordat ik de driver voor me moederbord niet heb geinstalleerd.
Ik heb er everest op geinstalleerd om te achterhalen wat voor type moederbord ik heb.
Ik ben al op de site van MSI geweest maar ik weet niet welke ik moet downloaden.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.


 
Dit is de goede site voor je,overal waar de link van jouw OS (XP) staat die moet je downloaden geef bij opslaan het bestand evt. 'n andere naam zodat je weet wat het is,want sommige fabrikanten geven hun bestanden exotische bestandsnamen mee waar je later niet meer wijs uitkomt.
Begin als eerste met het installeren van de chipsetdriver dat is belangrijk en dan de rest.
Succes.
 
rechtsonder in je screenshot wordt aangegeven dat je kabel niet aangesloten is...
 
Dat pictogram krijg je ook als Lan-driver niet geïnstalleerd is,zoals in het geval van TS.
 
Ik heb alle benodigde drivers geinstalleerd maar ik heb nog steeds geen internet:confused:
 
Maak eens een screenshot van apparaatbeheer en post hem hier.
 
Bij de netwerkadapters(had je die maar uitgeklapt) schijnt alles ok te zijn,je printerdrivers zijn nog niet geïnstalleerd en je Videocontroller en PCI device.heb je wel de goede chipsetdriver geïnstalleerd?

About the function of VIA MACHINE INF package, I list below:

l Installing NB driver which the hardware ID of NB still not check-in to OS.

l Installing AGP driver which the hardware ID of AGP still not check-in to OS.

l Installing SB driver which the hardware ID of SB still not check-in to OS.

l Installing VPX driver which the hardware ID of VPX still not check-in to OS.

l Installing special drivers on our new chip.

VIA Chipset 4in1 DriversDescription • WHQL pass for Win2K/XP/64-bit
• Support WinXP 64-bit OS
• Support Windows Vista 32/64
• Driver version: 5.11a

Update Date 2007-04-20
 
Ik heb alle bovengenoemde drivers geïnstalleerd. Ik heb wel vorige week na de installatie de pc verplaatst met de lan kabel eraan vast, misschien dat ik daarbij mijn lan slot beschadigd heb. Want ik heb de drivers op goede volgorde geïnstalleerd maar ik heb nog steeds geen verbinding.

Hier nogmaals een printscreen van apparaatbeheer:

 
Als je de Via Landriver 3.68.0.417 klik (update 13-06-2008) hebt geïnstalleerd en je hebt nog geen verbinding dan zou ik 's een extern netwerkkaartje bijprikken,want het zou kunnen zijn,zoals je eerder aangaf,dat je Lan-connector beschadigd is.
 
Ik denk dat dat het is. Ik wil je bedanken voor je hulp ik denk dat ik maar een externe netwerkkaart ga aanschaffen. Hoeveel kost zo'n ding nou eigenlijk?
 
Kost bijna niets klik voor de prijs +/- €10 hoef je 't niet te laten,succes verder en graag gedaan.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan