Geen internet na herstel cd's van HP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Betty1

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2011
Ik heb W.XP, 6 jaar oud. Mijn provider is Online en heb een bestaande draadloze verbinding, die het altijd perfect deed. Maar na SP3 geïnstalleerd te hebben crashte mijn PC.Alleen blauw beeld. Na herstel c.d's van HP en de cd van Online gebruikt te hebben is er wel verbinding maar geen internet, geen Google en of Outlook. Ik ben zo'n leek in die dingen. Maar ik dacht, gok de goal. Gelukkig geen problemen met mijn laptop tot nu toe.Zitten op één modem. Altijd prima geweest. Pfff... Ineens zag in een flits dat er op die oude pc geen stuurprogramma zit. Is dat het probleem misschien? En hoe kom ik daar weer aan.? HP ondersteunt die PC niet meer. Oh, ben al een week aan het zoeken en lezen. Ik weet het echt niet meer! Kunt U mij misschien helpen? Of een beetje sturen? Grapje hoor dat sturen. Vr.Gr. van Betty

Zet eens even neer welke HP je precies hebt.
Dan maar eens kijken of je de drivers kan vinden.

Ga eens naar apparatenbeheer en kijk eens of er gele uitroeptekens staan.

Wel toestemming aan firewall gegeven?
Knopje voor draadloos is aan?
Of anderetoetscombinatie?

Mar eerst even plaatsen welke computer je hebt.

Wat fijn zo'n snelle reactie !!!! Mijn PC is Pavilion 422.nl

Staan er gele uitroeptekens in Apparatenbeheer?

Welke Wireless lan gebruikte je dan?
Een losse adapter?

Wat bekabeld betreft.
Kijk even met Specyy welk moederbord er in zit.
Onboard Lan?
Speccy: http://www.piriform.com/speccy
Ik zie bij HP namelijk geen netwerkdrivers.

Is je modem beveiligd en weet je de key voor Wlan?

Laatst bewerkt:
"k Zie echt geen Lan/Netwerkdriver of chipset, hoor!
Kijk ik er overheen, SJJ?

Er is met herstel cd opnieuw geinstalleerd zoals hierboven beschreven dus alle drivers moeten geinstalleerd zijn. Alleen de updates kan die van de site halen.
Als het gaat om wireless netwerkkaart dan is die er later bij gezet en zal die moeten kijken wat voor kaart er inzit staat op de kaart aangegeven en daar de drivers nog van moeten installeren en wirelessnetwerk instellen.

dat was wel voor SP!
Een kijkje in Appartenbeheer zal duidelijk moeten maken of de drivers geïnstalleerd zijn!

Maar ze staan er dus zo niet!

welke drivers zijn niet aanwezig volgens apparaat beheer

Of er drivers ontbreken, dat zal betty1 moeten laten weten!
Duidelijk is wel dat je bij HP geen update van de Netwerkdrivers kan vinden.

Laatst bewerkt:
Bij mij had het wel zin, ik had alle drivers geinstalleerd en toen deed ie het het nog niet, toen ik Winsockfix erop zette deed hij het naar 1 keer opnieuw opstarten!

Laat betty1 zich maar melden.
We moeten eerst meer weten!

Bij mij had het wel zin, ik had alle drivers geinstalleerd en toen deed ie het het nog niet, toen ik Winsockfix erop zette deed hij het naar 1 keer opnieuw opstarten!
Zonder drivers werkt het niet helaas windows zal de drivers van jou kaart geinstalleerd hebben met een winsock fout dan werkt het wel

Ga naar apparatenbeheer en kijk of er gele uitroeptekens zijn.

@Betty1
Hoi,
welkom op Helpmij
Het valt me op dat je niet zo goed weet hoe dit forum werkt. Je quote een vraag van een ander en antwoord weer in een nieuw bericht. Daarna quote je je eigen antwoord weer en geeft een reactie op je eigen antwoord in een nieuw bericht.
Ik raad je aan om Hoe gebruik ik dit forum? eens door te lezen.
Succes verder met je vraag.

Mvg,
Mik Zjegger
Mod Helpmij.

Laatst bewerkt:
Ik heb W.XP, 6 jaar oud. Mijn provider is Online en heb een bestaande draadloze verbinding, die het altijd perfect deed. Maar na SP3 geïnstalleerd te hebben crashte mijn PC.Alleen blauw beeld. Na herstel c.d's van HP en de cd van Online gebruikt te hebben is er wel verbinding maar geen internet, geen Google en of Outlook. Ik ben zo'n leek in die dingen. Maar ik dacht, gok de goal. Gelukkig geen problemen met mijn laptop tot nu toe.Zitten op één modem. Altijd prima geweest. Pfff... Ineens zag in een flits dat er op die oude pc geen stuurprogramma zit. Is dat het probleem misschien? En hoe kom ik daar weer aan.? HP ondersteunt die PC niet meer. Oh, ben al een week aan het zoeken en lezen. Ik weet het echt niet meer! Kunt U mij misschien helpen? Of een beetje sturen? Grapje hoor dat sturen. Vr.Gr. van Betty

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan