Geen internet na herstel cd's van HP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Betty1

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2011
Ik heb W.XP, 6 jaar oud. Mijn provider is Online en heb een bestaande draadloze verbinding, die het altijd perfect deed. Maar na SP3 geïnstalleerd te hebben crashte mijn PC.Alleen blauw beeld. Na herstel c.d's van HP en de cd van Online gebruikt te hebben is er wel verbinding maar geen internet, geen Google en of Outlook. Ik ben zo'n leek in die dingen. Maar ik dacht, gok de goal. Gelukkig geen problemen met mijn laptop tot nu toe.Zitten op één modem. Altijd prima geweest. Pfff... Ineens zag in een flits dat er op die oude pc geen stuurprogramma zit. Is dat het probleem misschien? En hoe kom ik daar weer aan.? HP ondersteunt die PC niet meer. Oh, ben al een week aan het zoeken en lezen. Ik weet het echt niet meer! Kunt U mij misschien helpen? Of een beetje sturen? Grapje hoor dat sturen. Vr.Gr. van Betty

Zet eens even neer welke HP je precies hebt.
Dan maar eens kijken of je de drivers kan vinden.

Ga eens naar apparatenbeheer en kijk eens of er gele uitroeptekens staan.

Wel toestemming aan firewall gegeven?
Knopje voor draadloos is aan?
Of anderetoetscombinatie?

Mar eerst even plaatsen welke computer je hebt.

Wat fijn zo'n snelle reactie !!!! Mijn PC is Pavilion 422.nl

Staan er gele uitroeptekens in Apparatenbeheer?

Welke Wireless lan gebruikte je dan?
Een losse adapter?

Wat bekabeld betreft.
Kijk even met Specyy welk moederbord er in zit.
Onboard Lan?
Speccy: http://www.piriform.com/speccy
Ik zie bij HP namelijk geen netwerkdrivers.

Is je modem beveiligd en weet je de key voor Wlan?

Laatst bewerkt:
"k Zie echt geen Lan/Netwerkdriver of chipset, hoor!
Kijk ik er overheen, SJJ?

Er is met herstel cd opnieuw geinstalleerd zoals hierboven beschreven dus alle drivers moeten geinstalleerd zijn. Alleen de updates kan die van de site halen.