Geen internet na installatie Panda

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark83

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2004
Na het installeren van Panda Titanium versie 3,
kan ik het internet niet meer op.
Er is wel verbinding, maar ik kan geen enkele site bekijken of aanmelden bij MSN.
De Titanium editie beschikt, voor zover ik het programma heb uitgepluisd, niet over een firewall.
Ook zit ik niet achter een proxy server.

Wie o wie kan mij helpen

...

Mark

Lukt e-mailen wel? Welke Firewall heb je? Lukt het wel als je Panda (tijdelijk) uitschakelt?

Emailen gaat via hotmail, en geen hotmail account in outlook.
Firewall gaat via SP2
voor dat Panda geinstalleerd was, deed internet het wel.
Als ik panda uitschakel (rechtermuisklik rechts in taakbalk) doet internet het nog niet (wat ik al vaag vind)

en als je panda verwijderd, heb je dan wel internet?, heeft panda geen wijzigingen aangebracht in je firewall van sp2, als je de firewll uitzet, heb je dan wel internet ?

Groeten Oossie

Panda uninstallen heb k nog niet geprobeerd, 'k denk dat ik dat vandaag doe.
Als ik de firewall van SP2 uitzet, is er nog geen internet...
Er is trouwens wel vebinding, want Panda haalt wel updates binnen.

Je zou het kunnen proberen. Volgens mij staat Panda wel bekend als hardnekkig... Zou wel egoistisch van Panda zijn om het internet voor zichzelf te houden ;).

Als ik Panda heb ge-uninstalled, heb ik eigenlijk geen zin meer om hem opneuw te installeren, wat raden jillie aan qua makkelijke antivirus?
Ik wil geen discussie over welke nou het beste is, want ze onlopen elkaar toch niet zoveel...
Ik wil gewoon weten welke een makkelijke interface heeft, stil op de achtergrond werkt en snel laadt bij het aanmelden bij windows...
Zelf heb ik Norton gehad, maar daar had ik het bekende probleem dat als ik de computer opstartte, nog eens zeker 2 tot 3 minuten moest wachten voordat windows helemaal klaar was met laden...
Op Mcafee heb ik het ok niet zo, omdat deze geen makkelijke en overzichtelijke interface heeft.
Dus ik wil een antivirus wat een kind van drie kn laten scannen....

b.v.d.

Ja, Kaspersky lijkt me voor jou een goede optie. Ik draai nu McAfee en ben daar tevreden mee, wel problemen mee gehad maar werkt nu dus laat het maar zo. Maar de volgende keer als ik weer een virusscanner nodig heb, ga ik ook eens Kaspersky proberen.

Ziet er op zich wel goed overzichtelijk uit

Bijlagen

• avg.gif
    avg.gif
    68 KB · Weergaven: 73
Probeer er anders diverse, en kijk welke je goed bevalt.

Groeten Oossie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan