Geen internet na installeren Windows update kb3058515

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Hallo,

Na het installeren van de Windows update kb3058515 heb ik geen internet meer en als ik de desbetreffende update verwijder dan lukt het weer wel.

Ik kan de update natuurlijk verbergen zodat hij niet wordt geïnstalleerd maar dan mis ik een belangrijke update dus is er een andere manier om dit op te lossen?

**** staat in het verkeerde forum zie ik want dit moet worden geplaatst in de W8 sectie****

Laatst bewerkt:
De informatie van Lange Pier lijkt (in dit geval) niet te kloppen: De update is ook voor Windows 8.1 beschikbaar.
De update voor W8.1 32-bits versie NL: hier
De update voor W8.1 64-bits versie NL: hier

Probeer die update eens handmatig te installeren (zie links hier boven), mogelijk werkt dat beter dan via Windows Update.
Ik ga er vanuit dat je Windows 8 al hebt geüpdated naar 8.1, want anders zit mogelijk dáár het probleem in...

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dat geeft helaas hetzelfde probleem en 8.1 is inderdaad geïnstalleerd.

Dan zit er inderdaad niets anders op dan de update te verbergen, conform advies Lange Pier.

Tijs.

Beste Bruce The Boss,

Ik las dat je vraag in de verkeerde rubriek stond, bij deze in de juiste rubriek gezet. Mocht het een volgende keer even een misbruikmelding doen dat de vraag verkeerd geplaatst staat, dan krijgen we daar een melding van en wordt de vraag naar de juiste rubriek verplaatst. :)

Succes met je vraag :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan