geen internet na update

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Beste Helpers,
Een vriend van mij heeft eindelijk de stap genomen om windows 8.0 te updaten naar 8.1.
Hij wilde dit eerst niet ivm ooit negative berichtgevingen.

Nu dus gedaan maar kan hij Internet niet meer op? enig idee wat oorzaak kan zijn,?
Hij heb UPC gebeld, geen resultaat, zeggen ligt aan uw PC.? Reset router Geen verbetering, de indicator onder in beeld geeft wel volle streepjes aan, dus router gewzien. wel komt daar een driehoek in met GEEN INTERNET.

Wie weet de oplossing?

Bedankt namens mijn vriend.
Kees

Bekabeld of Draadloos.
Kijk eens bij Apparatenbeheer.
Zijn alle drivers wel geïnstalleerd?

Laptop of Desktop?

Staat Wlan wel aan? Ja, dus!
Heb je je wel bij het juiste netwerk aangemeld?

Laatst bewerkt:
zoeff.Re

Zoeff,

het is een draadlos verhaal. op een laptop. verder kan ik je ff niet helpen, want hij belde mij en ben niet bij hem.
Maar volgens mij moet toch alles redelijk goed staan.? gebeurde ( zegt hij) na update van 8.0 naar 8.1, en onder in beeld staat wel de sterkte meter ook, dus router word goed gezien.? aan melden bij netwerk gebeurd dat niet automatich, hij zit bij UPC.

bedankt alvast

Oplossers,
De mogelijke oorzaak is deze dat ook de Laptop, een HP ???? niet up to date was, werd ook door gebruiker steeds afgewezen.
Nu werd wel ..8.0 naar 8.1 geupdate en daar zal mogelijk een bug in hebben gezeten tegen de HP software, na het updaten van de HP driver werkte alles in 1 keer.

wilde ik ff laten weten, mogelijk hebben de helpers er iets aan , bij latere vragen.!!! mvrg Kees

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan