Geen internet op 1 van de computers

• Onderwerp starter Onderwerp starter str
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

str

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2009
Hallo mensen van Helpmij,

Sinds enkele dagen krijgt een van de computers bij ons thuis geen toegang meer tot het internet, ondanks dat hij wel (draadloos) is verbonden met het netwerk. Windows geeft aan dat de pc is verbonden met het netwerk, maar geen internet toegang heeft, maar wat ik het meest vreemde vind, is dat ik vanaf deze pc ook niet op de pagina van de modem kan komen 192.168.1.1.

Met andere pc's heb ik geen problemen met het netwerk, en als ik kijk op de pagina van de modem, staat er ook dat de pc waarbij het internet niet werkt, gewoon verbonden is.

Deze volgende screenshot is het enige waar ik duidelijk kan zien dat het niet goed zit. http://i49.tinypic.com/29xvpl0.jpg

Specificaties:
Netwerk adapter: TP-LINK 300MBPS Wireless N Adapter

Modem: Huawei HG655d

Zoals ik al eerder meldde hebben andere apparaten geen problemen op het netwerk.

Ik zie 1 streepje bereik en ondanks dat Windows dit matig noemt en niet gewoon slecht is het in de regel niet voldoende om een goed werkende internet verbinding op te zetten.
Ik zou bij de basis beginnen en eerst eens zorgen dat het bereik/signaal beter wordt.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan