Geen Internet op Asus R500V

Status
Niet open voor verdere reacties.

EloySchultz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 sep 2013
Berichten
1
Hallo allemaal,
Ik heb laatst de Asus r500V gekocht, en ben er erg tevreden mee. Er is alleen een klein probleempje als het gaat om internetten.
Als ik draadloos ben verbonden met een netwerk, er staat dan dus geen kruisje of driehoekje met een uitroeptekentje bij mn netwerken rechts onder, kan ik bijna niet op internet. Soms kan ik gewoon even internetten, maar daarna, Terwijl ik nog steeds verbonden ben met het netwerk, staat er in al de brouwsers die ik al heb geprobeerd "Pagina niet Beschikbaar" als ik www.google.nl wil opstarten. Ik dacht na een tijd experimenteren dat het aan de router zou liggen. Dus ik verbinding verbroken met de wifi router, en kabel aangesloten op mijn laptop. Dan komt het gekke: Hij doet het nog steeds niet. Ik ben gewoon via kabel verbonden, soms doet hij het wel, en op andere momenten doet hij het niet. Ik heb even gekeken en er zijn geen apparaten die een driver missen in apparaatbeheer. Ik heb dit probleem thuis, en op het werk. Als iemand hier een oplossing op weet zou dat fijn zijn.

Ik ben dus verbonden met een netwerk (draadloos, of via de draad) en nog geven mijn brouwsers aan"Pagina niet beschikbaar"
(Wanneer hij eenmaal zegt dat de pagina niet beschikbaar is, kan ik geen enkele pagina laden, bij elke pagina die ik probeer te laden geeft hij de zelfde melding weer.)
Ik heb trouwens Windows 8

~Eloy
 
Open Configuratiescherm → Netwerk en internet → Netwerkverbindingen.
Rechtsklik de adapter die status Netwerk heeft → Eigenschappen.
Klik bij Onderdelen op Internet Protocol versie 4 en op Eigenschappen.
Zet beide onderdelen op het tabblad Algemeen op Automatisch. Klik op OK en herstart de pc.
Het zou nu moeten werken.

ip4.jpeg
ip4a.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan