m.overkamp
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 feb 2003
nou ik ben al weer even bezig hoor....
ik ben al een heel eind gekomen.
Er gebeurde wel iets op een gegevenmoment, maar ik ben vastgelopen op het volgende punt;
Registreer SSL Veiligheidsbibliotheken. Om dit te doen, klik op "Start", klik "Uitvoeren" en volg dan de stappen voor het besturingssysteem dat jij gebruikt.
Opmerking: Na ieder commando dat succesvol is uitgevoerd ontvang je een "DllRegisterServer succeeded" melding. Wacht tot je deze melding ontvangt voordat je verder gaat met het volgende commando.
- Microsoft Windows 2000 en Windows XP
i. Typ %windir%\system32\REGSVR32 softpub.dll, en klik dan op ENTER.
ii. Typ %windir%\system32\REGSVR32 wintrust.dll, en klik dan op ENTER.
iii. Typ %windir%\system32\REGSVR32 initpki.dll, en klik dan op ENTER.
de regels bij uitvoeren pikt de laptop niet.
Hij zegt dan; C:\WINDOWS\systen32 verwijst naar een locatie die niet toegankelijk is.
Wat kan ik nu nog doen ??
Ik heb dit ook bij hun op het forum geplaatst.
ik ben al een heel eind gekomen.
Er gebeurde wel iets op een gegevenmoment, maar ik ben vastgelopen op het volgende punt;
Registreer SSL Veiligheidsbibliotheken. Om dit te doen, klik op "Start", klik "Uitvoeren" en volg dan de stappen voor het besturingssysteem dat jij gebruikt.
Opmerking: Na ieder commando dat succesvol is uitgevoerd ontvang je een "DllRegisterServer succeeded" melding. Wacht tot je deze melding ontvangt voordat je verder gaat met het volgende commando.
- Microsoft Windows 2000 en Windows XP
i. Typ %windir%\system32\REGSVR32 softpub.dll, en klik dan op ENTER.
ii. Typ %windir%\system32\REGSVR32 wintrust.dll, en klik dan op ENTER.
iii. Typ %windir%\system32\REGSVR32 initpki.dll, en klik dan op ENTER.
de regels bij uitvoeren pikt de laptop niet.
Hij zegt dan; C:\WINDOWS\systen32 verwijst naar een locatie die niet toegankelijk is.
Wat kan ik nu nog doen ??
Ik heb dit ook bij hun op het forum geplaatst.