Geen internet op mijn account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nona87

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
Heb al een tijdje een probleem met internet. Sowieso doet alleen het internet het als ik norton uitschakel(gevaarlijk, ik weet het..) Dit is al iets vreemds, en ik kan wel op het gastenaccount op internet met die optie, maar niet op mijn eigen account.. Hebben jullie enig idee wat ik hieraan kan doen? Ik vind het maar een vreemd zooitje. Kan geen virus vinden, niet meer althans, had de internet optimizer, maar die is er nu af, maar nog doet internet het niet, met een aangeschakelde norton. Dit hoort zeker niet zo te zijn in ieder geval! Hoop dat jullie me kunnen helpen! Alvast bedankt, groetjes!

wat vvor firewall heb je, welk merk.

Heb Norton Internet Security.. Dus van Norton dan toch. Als ik bij MSN de probleemoplosser inschakel, zegt ie dat de proxy-instellingen ongeldig zijn of de proxy offline is. Maar dat is alleen op mijn eigen account en op de andere kan ik wel op msn en op mijn eigen kan ik ook liedjes downloaden op ares.. rara..

Dan moet je het nortonscherm opstaren en daana op persoonlijke firewall inklikken dan hierna naar de programm's gaan en kijken wat er geblokkeerd staat en deze deblokkeren..

Oke heb dit gedaan, is dit dan niet gevaarlijk, want er stond ook de 'Optimizer' tussen, en dat is toch een virus, als je die ook voor alles toestaat, dan breid dat virus zich toch alleen maar uit, en zo staan er misschien nog wel meer tussen. Ik zou zo eens kijken of die het op mijn eigen account ook doet..! Hier nu iig wel met een ingeschakelde norton :D:D THNX alvast voor dat

neeeeee!!!... op mijn account werkt het niet.!! Hoe kan het, ik snap er niks van, op alle andere 4 doen ze het nu met ingeschakelde norton, maar bij mij helemaal niet :confused:

Heb mn account verwijderd en opnieuw aangemaakt, nu werkt het weer :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan