Geen internet op mijn nieuwe Medion Computer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
De usb adapter komt maandag pas binnen dus dat is nog afwachten, en de driver moet 64 bit zijn? stond in het mapje van Medion in de 64 bit, ik kan de 32bit mapje proberen misschien pakt hij die wel ?

Kijk eerst eens op start>> rechter muis computer>eigenschappen en kijk dan naar type systeem. is dit 32 0f 64 bits.
Je laatste bericht snap ik niet je hebt nu toch een Realtek RTL8191SU Wireless LAN 802.11n USB 2.0 Network Adapter waar je verbinding mee probeert te maken??
Hoezo komt die maandag dan en waarmee probeer je nu verbinding te maken.

Laatst bewerkt:
Dat is de enige driver die in het mapje stond van 64 bit van me computer en die heb ik geinstalleerd. Die realtek zit in de computer kast zelf?
En me usb adapter die ik besteld heb komt maandag binnen en plaats ik dus zelf extern.

Ik heb windows 7 64 bit & de adapter die er nu in zit is intern.

Me draadloze adapter zit er gewoon in en ik krijg geen verbinding met me netwerk...

wel de antenne aan de kaart vast gemaakt.

Probleem op computer; de draadloze netwerkadapter is niet gereed, wat kan Ik hier aan doen? hij staat ingeschakeld en drivers staan erop...

Er vanuit gaand dat je antenne er op zit..
Ga eens naar netwerkcentrum>adapterinstellingen wijzigen>beide kaartjes rechtermuis uitschakelen.pc opnieuw opstarten.
Dan weer naar netwerkcentrum>adapterinstellingen wijzigen >rechter muis op de wireless en inschakelen,de andere uit laten (gebruik je toch niet) pc weer opnieuw opstarten.
Kijk eens of die nu werkt?

Laatst bewerkt:
Beide geprobeerd net pakte hij de verbinding weer eventjes staat er 65 mb/s maar hij start me google webbpagina niet eens, is het bereik dan zo slecht?

Dit is me eerste berichtje van me nieuwe computer,
Ik heb de netwerk usb adapter binnen gekregen en heb nu een internet verbinding en die blijft er ook gelukkig.

Nog 1 vraagje, hoe kan het dat me internet nu zo traag blijft? Lijkt mij dat de netwerk adapter dat moest verbeteren?
Ik hoop dat deze wens ook nog vervuld kan worden dat me internet sneller word, misschien aanpassingen in instellingen?

Wat mij betreft kan deze gesloten worden, heb de adapter nu voorin de computer zitten, en heb me netwerk kanaal veranderd. Loopt stukke beter!
Bedankt voor jullie hulp!

op slot doen we niet.
maar je kunt het op opgelost zetten.
bovin de blauwe balk.
Dat kun je dus zelf.

Standaard word 64bit meegeleverd. Staat op de website.

op medion.nl kan je naar support gaan en een 64bit driver downloaden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan