geen internet op mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo gezegd zo gedaan nu kan dus windows setup van logitech niet meer installeren :evil:

dat wat ik schreef dat windows setup niet kan installeren en dat ik contoct moet zoeken met leverancier ... moet zo gaan werken morgen ga ik nog eens verder proberen anders alles eraf en opnieuw installeren ben bang dat er niks anders op zit ... bedankt voor zover morgen nieuwe kansen nieuwe prijzen Xje gonnie

even laten weten, heb gister dus logitech eraf gegooid en waar ik zelf dus beetje bang voor was .. muis en toetsenbord reageerden helemaal niet meer, kreeg ook de schijf om het er opnieuw op te zetten niet meer aan de gang.
was het vanmiddag zat heb mijn pc in de auto gezet en ben naar ijn leverancir gereden. alles wat er op staat wordt nu verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
wil toch evengoed en bedankje sturen voor de geboden hulp;
xxx:thumb: :love:

Gompie, gompie....

Ik was een [lang] dagje buiten spelen... Kon dus even niet met jou en A.J. meedenken... [Ik had ook niet gedacht dat je zo snel tot "heavy action" over zou gaan.......]

Gedane zaken kun je niet overdoen, maar toch even:
De "erafgooi" routine was geweest..: even zowel muis als keyboard via "stuurprogramma" weer op de windows drivers zetten en dan logitech eraf... hoewel in 99 van de 100 gevallen krijg je ook, zodra je logitech eraf hebt gegooid, bij opnieuw opstarten, de heugelijke mededeling van Windows dat er nieuwe hardware in de vorm van een PS2 muis en een toetsenbord gevonden is, waarvoor dan, bij gebrek aan beter, de standaard drivers gebruikt worden.....

De oplossing van "alles verwijderen" is geen verkeerde in het geval je ook McAfee op het systeem had, omdat dat ook een "backweb" gebruiker is... daar zou dus ook een gat in geschoten zijn.......

Jammer dat je het "uit handen" moest geven.....

was ik nog even. tja ben niet iemand die van "lang" wachten houdt hi hi .. maar ik denk dat ik er inderdaad niet verkeerd aan doe om hem eens helemaal schoon te laten maken...is niet gebeurt sinds ik mijn pc heb ( nu 3 jaar) je kent het misschien wel altijd maar uitstellen.. vandaar deze keer mijn snelle besluit .. thx for trying ...X :love:

Volgende keer kom ik wel even langs.
Is veel goedkoper en veel gezelliger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan