Ed58
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 mrt 2007
Hi helpmijers, ik zit met het volgende probleem. Vanmorgen startte ik mijn PC op, alles gaat goed, alleen krijg ik geen verbinding met Internet. Van Windows de Internet herstel functie gebruikt, maar dat werkt niet. Ik kreeg een melding dat er met de DNS server geen contact gemaakt kon worden. Er was gepingt, echter geen antwoord. Vervolgens met Ziggo gebeld, daar met een zeer geduldige medewerker van alles geprobeerd. We zijn 45 min.bezig geweest, echter dit ook zonder resultaat. Daarna mijn modem gereset, dat werkt ook niet. Vervolgens systeemherstel, op advies van Ziggo, gedaan, echter nog steeds alleen lokaal en geen verbinding. Daarna heb ik mijn oude PC aangekoppeld, en tot mijn stomme verbazing krijg ik WEL..!! verbinding. Nu is mijn vraag, wie weet wat het probleem kan zijn? Het moet in mijn PC liggen, en ik dacht, zou de Ethernetcontroller de boosdoener kunnen zijn? Volgens Ziggo werkte alles naar behoren, en dat blijkt wel, mijn oude PC doet het wel. Misschien ten overvloede, maar mijn Firefox browser opende ook niet op mijn andere PC, de rest van de programma's wel. I know, het is een heel verhaal, maar ik wilde zo duidelijk mogelijk zijn
Wie weet de oplossing of heeft er raad wat ik moet doen?? Alvast bedankt voor de moeite.:thumb: