geen internet site's

Status
Niet open voor verdere reacties.

brakke benny

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2003
beste mensen,

sinds een tijdje kan ik sommige internet pagina's niet meer bezoeken. hoe dit komt snap ik zelf ook niet, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

ik heb de antivirusscanner laten scannen (norton 2004) en die vind geen virussen, ik dacht misschien dat het aan een of ander spyware programma lag, maar dat is volgens mij ook niet het geval, want als ik ad-aware v6 laat scannen, en de spyware verwijder, blijft het probleem zich voordoen....

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, en enige suggesties kunnen geven, ik heb met opzet niet de instellingen neergezet (wordt zo veel) maar als jullie die willen weten hoor ik het van harte, want ik wordt hier een beetje flauw van...

de ene keer kan ik bijvoorbeeld download.com wel bereiken en de andere keer weer niet, of freeware.pagina.nl lukt gewoon niet dan krijg ik de foutmelding (DE PAGINA KAN NIET WORDEN WEERGEGEVEN (zie bijlage)

verder wens ik jullie allemaal een prettig nieuwjaar toe en heel veel geluk

alvast bedankt

met vriendelijke groet,

kevin

Bijlagen

• foutmelding.gif
    foutmelding.gif
    84,9 KB · Weergaven: 24
Wat voor internet verbinding heb je, bij wie, hoe heb je e.e.a. thuis aangesloten (routers?) enz enz..

Dit heb ik ook al regelmatig meegemaakt. Het beste wat je in dit geval kan doen is gewoon Win. opnieuw installeren. Waarschijnlijk toch wel spyware of zo. Programmaatjes zoals Ad-aware,... allemaal wel mooi maar ik heb er meer last van. Dus ik raad je aan om desnoots effe een format c: uit te voeren.
Gr

Geplaatst door The_unexplained
Dit heb ik ook al regelmatig meegemaakt. Het beste wat je in dit geval kan doen is gewoon Win. opnieuw installeren. Waarschijnlijk toch wel spyware of zo. Programmaatjes zoals Ad-aware,... allemaal wel mooi maar ik heb er meer last van. Dus ik raad je aan om desnoots effe een format c: uit te voeren.
Gr

Je gaat toch niet zomaar een format c uitvoeren omdat er een pagina toevallig niet te voorschijn komt. Kan ook aan een instelling liggen of een verbinding die niet goed is. Je bent tenslotte uren bezig om Windows correct te installeren :o

ik heb een adsl verbinding van planet, heb een router en firewall, maar daarvoor nog NOOIT problemen gehad, het ligt niet aan de startpagina's maar ook andere site's

vaak lukt het de ene keer wel, en de andere keer weer niet, of gewoon helemaal niet

greets,

kevin

Probeer dit eens:

* Maak je Temp/map eens leeg.
* Maak je Geschiedenis leeg in I.E eigenschapen.
* Zet je Cookies/Privacy beleid niet te hoog.
* Voer eens een schijfopruiming uit.
* Verwijder Cookies in I.E eigenschapen.

Laatst bewerkt:
rare netwerk kaart

ik heb dus ook een netwerk aansluiting standaard op mijn moederbord (ik maakte gebruik van een netwerkkaart merk: e-tech 10/100Mbps fast Ethernet) en ik dacht van och...laat ik em eens in het moederbord steken en verdraaid...ik kon opeens alles weer bekijken probleem opgelost dus

wel raar zal die kaart wel defect zijn ofzow

bedankt voor al jullie tips

kevin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan