geen internet verbinding. Help AUB!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

housefreak

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2014
Hallo experts ,
De hardrive van mijn laptop hp pavilion g6 was kapot daarom heb ik een andere gekocht en heb ik nieuwe windows 7 erop gezet.
toen ik op internet wou kon dat niet.Mijn f12 knop waarmee ik het internet aan en uit kan zetten staat uit en ik kan het niet aanzetten.
Hierdoor kan ik op geen een manier internet verbinding krijgen draadloos of met draad.
Als ik op probleem oplossen klik dan staat er dat er geen correct geïnstalleerde netwerkadapter is.
Help aub.

site werkt niet??

als ik op jou link klik staat er :
HP kon de pagina waar u naar zocht niet vinden. Raadpleeg de informatie hieronder om ondersteuning voor uw product te krijgen.

Doe het volgende om te controleren of het bestand nog beschikbaar is of om vergelijkbare informatie te vinden:
Controleer of de URL correct was ingevoerd (spelling en kleine en hoofdletters).
Controleer of u het land hebt geselecteerd waar u het product hebt aangeschaft, zodat u optimale ondersteuningsinformatie en -opties ontvangt. Als u uw land moet veranderen, gebruikt u dan de Land/Taal-selector .
Zoeken om te vinden waar u naar zocht.

?

ik zit nu op een andere laptop moet ik het downloaden en met een usb stick op de andere laptop zetten hoe werkt dat?
alvast bedankt

Je roept wel steeds maar is het een groot probleem om gewoon het volledige type HP op te geven?
Gaf al 2 x een verwijzing daarnaar maar het komt niet echt over, lees mijn sig. eens.

Maar goed, de juiste driver downloaden en op die stick zetten en die stick in de HP steken en de drivers installeren.

ik heb het geinstaleerd op de laptop toen het klaar was gebuurden er niks en het netwerk gaat niet open als ik problemen vaststel staat er : er is geen stuurprogramma voor uw netwerkadapter gevonden.

Voer het volgende uit op de probleem computer:
Combineer [windowstoets & r] → typ: dxdiag
Wacht tot Dxdiag alle gegevens verzameld heeft.
Klik op Alle gegevens opslaan
Sla het bestand dxdiag.txt op je bureaublad op.
Post dit log in je volgende reactie.

lange pier en dnties dankjullie wel voor het helpen het internet doet het weer prima dankjullie wel!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan