Geen Internet Verbinding Na dat Pc Uit Standby Wordt Gehaald ( Vista )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivo92

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2007
Hallo , Als ik mijn Pc Windows Vista Premium Uit Standby Haal dan heb ik geen INternet Verbinding meer , dan moet ik dus de Pc helemaal opnieuw opstarten wil ik internet verbinding hebben. Weet iemand hier een Oplossing voor?:shocked:

Groetjes Ivo:)

Ik hoor het probleem wel vaker, en ik ben er nog geen oplossing voor tegengekomen.

Hoe zit het met de slaapstand? Als je je pc in de slaapstand zet, en daarna weer uit de slaapstand haalt, heb je dan wel weer verbinding?

Ik hoor het probleem wel vaker, en ik ben er nog geen oplossing voor tegengekomen.

Hoe zit het met de slaapstand? Als je je pc in de slaapstand zet, en daarna weer uit de slaapstand haalt, heb je dan wel weer verbinding?

Ik bedoel het is de Slaapstand van Vista , Al ik de Pc uit slaapstand haal heb ik geen internet verbinding meer.

Je kunt toch bij status lan verbinding het netwerk weer inschakelen.

Kan ook an je router liggen als je die in gebruik hebt.
Dan zou je die eens op een ander kanaal in moeten stellen.
Gebruik je geen router dan zou ik de drivers van je netwerkadapter een vernieuwen.

Kan ook an je router liggen als je die in gebruik hebt.
Dan zou je die eens op een ander kanaal in moeten stellen.
Gebruik je geen router dan zou ik de drivers van je netwerkadapter een vernieuwen.

Nee router ligt het niet aan heb ik al geprobeert en de drivers ook opnieuw geinstaleerd maar niks helpt:shocked:

Nee router ligt het niet aan heb ik al geprobeert en de drivers ook opnieuw geinstaleerd maar niks helpt:shocked:

Ik heb precies het zelfde probleem hier. De notebook van mijn vrouw en die van mij, verschillende merken, hebben beide moeite om na standby weer verbinding op te bouwen. Het duurt soms wel 2 minuten. Mocht iemand een idee hebben.....
En de gebruikelijke dingen zijn al gedaan zoals drivers updaten, router resetten en een korter wachtwoord.
Ik maak trouwens gebruik van een Linksys WRT54G V7.0.0.4.

dressie:thumb:

Gewoon (bij mij werkt het), even USB Kabel (/ draadloze internet ontvanger), er opnieuw inpluggen:thumb:!

SP1, komt deze week uit in het Nederlands, lost het probleem keurig netjes op!

Mijn probleem is opgelost. Eigenlijk iets wat ik eerst had moeten doen, mijn router een keer resetten. Afgelopen dagen ging het van kwaat tot erger tot op een gegeven ogenblik ik helemaal niet meer kon aanmelden. Voor diegene die willen weten welke router ik heb: Linksys WRT54G V7, V7.0.0.4.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan