Geen internet via router.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pesu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Pesu

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 apr 2010
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn router(netgear kwgr614).
Eerst had ik er 3 nieuwe computers aangesloten(bouwjaar rond 2009). en laatst zijn er 2 weggegaan.
dus gisteren vond ik nog een oude computer(EXD/p866 van compaq) en die probeerde ik aan te sluiten aan een internet kabel en toen lukte het niet. ik had nog zon Internet/Usb switcher(USB 10.100 Adapter van Act Link). die had ik geprobeerd maar het lukte niet. dit vind ik raar aangezien de router het gewoon deed met 2 computers. Dus ik dacht licht het aan het moederbord maar dit sloot ik uit omdat de oude computer het vroeger(2jaar geleden) het gewoon deed met kabel. toen probeerde ik draadloos en dit lukte wel. maar ik wil graag kabel dus weet iemand hoe ik dit oplos?

mvg,
Pesu

Laatst bewerkt:
Toch niet per ongelukt macfiltering op je router gezet?
Anders zal je jouw router nog eens opnieuw moeten instellen.

Olivier ;)

wat is macfiltering en hou verander je dat?

Mac filtering zorgt ervoor dat alleen die computer internet krijgt (je voegt een code toe die aan 1 bepaalde pc uniek is).
Je kan het veranderen in je router door het uit te zetten en gewoon een WPA wachtwoord in de plaats te nemen.
Sluit je pc met een LAN aan op je router en verander de instellingen.
Dan zou het moeten werken.

Olivier ;)

ik heb geen idee hoe dat moet. maar ik had eerst 3 computers( en ook nog een xbox360) aangesloten en nu doet ie het ineenkeer niet. hoe kan dat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan