geen internet wel via lan kabel.

• Onderwerp starter Onderwerp starter opper
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

opper

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2002
Goedemorgen. Sinds gisteren heb ik geen internet meer via een draadloze modem, merk e-tech type ADWG02. Ik werk met Windows XP. Nadat ik alle instellingen van de modem wederom heb nagekeken en toch maar opnieuw heb ingesteld heb ik wel internet als m'n laptop met de modem is verbonden met een lan-kabel. Maar als ik de kabel uit de laptop haal wordt de verbinding verbroken.
Ik heb reeds het IP adres automatisch laten instellen als ook handmatig samen met de DNS instelling maar niets helpt.
M'n provider is Planet internet.

Wie kan mij hiermee helpen?

zit in de laptop een vaste draadloze netwerkkaart of steek je er een stick in.
heb je de software van het draadloos kaartje al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd, dus niet er over heen.

opper zei:
Goedemorgen. Sinds gisteren heb ik geen internet meer via een draadloze modem, merk e-tech type ADWG02. Ik werk met Windows XP. Nadat ik alle instellingen van de modem wederom heb nagekeken en toch maar opnieuw heb ingesteld heb ik wel internet als m'n laptop met de modem is verbonden met een lan-kabel. Maar als ik de kabel uit de laptop haal wordt de verbinding verbroken.
Ik heb reeds het IP adres automatisch laten instellen als ook handmatig samen met de DNS instelling maar niets helpt.
M'n provider is Planet internet.

Wie kan mij hiermee helpen?

Zet die LAN-verbinding eens op uitgeschakeld.
Want zeer waarschijnlijk probeert hij daar nog internet via te verkrijgen..

als je bedoeld dmv app beheer het netwerkkaart verwijderen en daarna de computer opnieuw starten zodat het nieuwe hardware vindt? Ja.

Ook het uitschakelen helpt niet. De modem kan gewoon niet een draadloos netwerk vinden.

De LAN verbinding wordt echter elke seconde verbroken en maakt dan weer verbinding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan