geen internet !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi edwinlwd

systeem herstel gaat niet lukken omdat die bij mij uit staat.

je optie voor wizard netwerk begrijp ik niet zo .
dacht juist dat daar mee het probleem begon.....
 
Wizard netwerk instellen kan alles weer naar de standaard instellingen zetten.
 
Ik heb ondertussen maar weer iets geprobeerd,slechter kan het niet worden dacht ik zoww...
ben dus naar Start-Mijn -netwerklocaties>>Eigenschappen
>>LAN-verbinding-Eigenschappen Internet-protocol(TCP/IP.
daar heb ik aangevinkt -het volgende ip adres gebruiken , daar heb ik dus mijn ip ingevult van mijn gedraade computer ,toen daaronder geklikt op subnetmasker, daar verscheen Automatiche ook een nummer .
toen begon opeens het icoontje lanverbinding op te lichten ,(het icoontje op de taalkbalk is verdwenen) waarbij verbonden stond .
dus nu zou ik verbonden zijn met het internet .
maar nee geen internet .
Je zou toch zegghuu , het icoontje zeg dat ik verbonden ben ,dus internetten maar ..........
 
OPGELOST !!!!!!!!!

het is dus opgelost mijn probleem:D

het was dus mijn eigen fout :eek:

ben bezig geweest met mac beveiliging ,op het ip-adres van mijn router, en op de verkeerde plaats een macnummer ingevuld.
Ik wist wel dat ik iets had ingevuld, maar vergeten omdat ze aan mijn pc geklooi hadden,en wist eigelijk niet hoe ik op dat ip adres kon komen van mijn router.zonder internet op mijn bedraade pc
terwijl dat wel kan natuurlijk , via mijn laptop ! , wist ik veel , ben toch ook geen ervaren, computeraarster zoals als hier op helpmij, maar word dat wel ,althans dat merk ik , omdat ik zelf me fouten kan oplossen :D ..................
Toch allemaal bedankt voor de reactie's;)
 
tja

ik heb al in het begin n probleem. na start, uitvoeren, cmd, kan ik in het dosvenster niets intypen, dus ik kom niet verder:(
 
Re: tja

Geplaatst door astrid heijnen
ik heb al in het begin n probleem. na start, uitvoeren, cmd, kan ik in het dosvenster niets intypen, dus ik kom niet verder:(

Astrid,
Jij hebt al een vraag geopend zou je daar verder willen gaan.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=214343

Het is namelijk vervelend als er twee vragen tegelijk behandeld moeten worden in 1 topic.
 
sorry maar ben n beetje wanhopig, maar goed ik wacht wel af totdat ik in mijn eerste topic n antwoord krijg, ooit, misschien, wie weet????????? maar heb weinig hoop verder:evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan