geen internet!

• Onderwerp starter Onderwerp starter elma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

elma

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Ik krijg binnenkort een probleem. Wij gaan verhuizenen verhuizen onze ADSL van KPN mee. Wilde vandaag dus het Internet via Zonnet/Tele2 regelen maar die zeggemn dood leuk dat dat 3 tot 5 weken gaat duren, zoalgn dus geen internet. Is hier een oplossing voor? Vroeger waren er van die kaartjes waarmee je dan in kon bellen of zoiets.......
p.s. Denk nu niet dat ik verslaafd ben maar ik denk meer aan m'n dochter die er dagelijks opzit vanwege haar studie ;-)

Dank alvast!

Als je een telefoonaansluiting hebt en een modem in je compu kan je idd een gratis inbel account ergens nemen.
Anders is het misschien een idee om het internet op cd te bestellen, zag laatst ergens een aanbieding van de 3.212.453 cd editie....

Inbellen is altijd een mogelijkheid, dus het modempje maar weer aan de praat krijgen en op de tijd letten vrees ik.
Een snellere afwikkeling mbt. ADSL ken ik niet.

Je kan bij een bezine station kijken voor een cd. Ik heb ze nog wel zien liggen. Het is dan wel inbellen via de telefoon.

droplAnders is het misschien een idee om het internet op cd te bestellen zei:
Leg eens uit?
Dus als je geen ADSL hebt, kan het wel via een CD?
Of gaat dan je telefoonmodem ineens heel hard lopen?

Wil je via een modempje inbellen kun je ook kpn direct internet nemen, is een inbelnummer met inlognaam en geen wachtwoord. Ze hebben ook een direct adsl versie maar of daar een wachttijd op zit kun je beter zelf bekijken via kpn.com

A.J. zei:
Leg eens uit?
Dus als je geen ADSL hebt, kan het wel via een CD?
Of gaat dan je telefoonmodem ineens heel hard lopen?

het is iets als dit : download het internet
de site werkt de laatste tijd niet meer zo goed, dus kan zijn dat je foutmelding krijgt als je klikt

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan