Geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sonja123

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2006
Berichten
9
volgend proleem.....

Beste mensen op dit forum

Nadat ik hier gisteren (geweldig!) mijn geluid op de pc heb teruggekregen, zit mijn zoon nu zonder internet verbinding.
Ik kan me niet voorstellen dat een en ander met elkaar te maken heeft maar we hebben ondertussen gekeken naar de verbinding, daar staat dat hij verbonden is en alles werkt verder.
Hij is via een Lanverbinding met mijn pc verbonden met een Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC.
We hebben via de cdrom van XP geprobeerd weer verbinding te krijgen maar dat lukt niet.

Heeft iemand een idee?

Alvast dank je wel

Sonja
 
Beste Sonja, ik heb je vraag gesplitst van je bestaande topic.
Als je een nieuw probleem hebt, mag je daar gerust een nieuw topic voor openen.
Mocht dit niet in de goede sectie staan (ADSL) vraag dan even aan de betreffende moderator je vraag te verplaatsen (knop meld misbruik in dit bericht).

Hoe ziet je verbinding er verder uit, is jou pc verbonden met een router of modem?
Je zoon's pc is alleen verbonden met jouw pc en niet met een router?
 
Sorry.......

Sorry, ik heb er niet aan gedacht dat mijn internetprobleem in een ander deel thuis hoort!:eek:
De pc van mijn zoon is met de mijne verbonden door het rode USBmodem van Planet Internet.
Het gebeurt de laastste tijd regelmatig dat zijn verbinding ineens weg viel, maar nu is hij hem helemaal kwijt.
De instellingen verder zien er goed uit voor zover ik dat kan bekijken.

gr Sonja
 
Sorry, ik heb er niet aan gedacht dat mijn internetprobleem in een ander deel thuis hoort!:eek:
De pc van mijn zoon is met de mijne verbonden door het rode USBmodem van Planet Internet.
Het gebeurt de laastste tijd regelmatig dat zijn verbinding ineens weg viel, maar nu is hij hem helemaal kwijt.
De instellingen verder zien er goed uit voor zover ik dat kan bekijken.

gr Sonja


Usb modems kunne goed funktioneren maar ik zou je toch willen adviseren om over te stappen naar een ethernetmodem want dan heb je meer stabiliteit.Kijk eens op marktplaats naar een speedtouch 510 of 510 i afhankelijk van analoog of isdn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan