geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

eriks11512

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2007
Ik hen net een pci card geinstalleerd van het merk Linksys. Ik heb verbinding met de router maar geen internet verbinding.
Weet iemand wat er aan de hand is.

Heb je een beveiliging ingesteld in de router?

Heb je een beveiliging ingesteld in de router?

nee, maar hoe doe ik dat? Op dit moment zit namelijk wel een draadloze laptop op de router en die heeft totaal geen problemen. Die heeft van of het moment dat we hem kochten de router opgezocht en deed het.

Ga eens naar start> uitvoeren> en type daar cmd /k ipconfig /all in en vertel even wat er aangegeven wordt bij;
DHCP ingeschakeld............ ja of nee
IP-adres
Standaard gateway

Groetjes,
Neleke

Ga eens naar start> uitvoeren> en type daar cmd /k ipconfig /all in en vertel even wat er aangegeven wordt bij;
DHCP ingeschakeld............ ja of nee
IP-adres
Standaard gateway

Groetjes,
Neleke

Er staat geen melding van DHCP
Wel het IP adres en standaard gateway. Deze zijn hetzelfde als de Lan verbinding die ik had.
Erik

Loop deze handleiding eens door.

Groetjes,
Neleke

Hallo,
Beankt ik heb de handleiding door genomen en hierdoor is de signaalsterkte uitstekend maar nog geen verbinding met het internet. Volgens de handleiding moet ik in het bestand van Linksys komen om daar de waarden van vci en vpi te veranderen. Ik kom alleen niet in het bestand van Linksys.
Misschien kan iemand mij daarmee helpen.
Erik

Je kunt in de router komen door in de adresbalk van je internetbrowser "192.168.1.1" in te typen (Dit is meestal het standaard IP-adres)

Vervolgens moet je hier inloggen, heb je nog nooit eerder dit scherm gezien dan is hoogstwaarschijnlijk je gebruikersnaam en wachtwoord "admin"

Selecteer hier de naam van je provider en kijk bij het abonnement welke waardes je bij VPI/VCI moet invullen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan