Geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jotess

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2006
Berichten
98
ik heb een probleem via mijn draadlos internet tot voor kort kon ik surfen via een draadlos ap systeem DWL g700ap maar mijn zoon geeft draadloos zijn playstation ook draadloos op dezelfde ap laten werken als ik nu wil surfen met pc krijg ik telkens de foutmelding draadloos netwerk geeft beperkte mogelijkheden en kan ik niet op internet met playstation wel geen probleem daar. mvg John
 
vergeten

besturingsysteem is windows xp ook als ik de gebruikers wil anders laten aanmelden krijg ik foutmeldin client voor netware verwijderen. mvg John
 
Hallo,

Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden wordt vrij wel zeker door beveiligingssoftware veroorzaakt.
Waarschijnlijk als je een ipconfig uit voert of kijkt in status van de netwerk verbinding dat je een 169.x.x.x ip-adres hebt.

Schakel even al je beveiligingssoftware uit (firewall en antivirus), en maak dan opnieuw verbinding met je draadloze router.
Waarschijnlijk is het probleem dan opgelost.

Het kan ook komen omdat je register vol zit van oude inbel verbindingen, dus het is aan te raden om je register even op te ruimen.

Mocht het hierna nog steeds niet werken even alle beveiligingssoftware er af gooien.
Werkt het dan nog steeds niet,

Systeem herstel, het is wat overdreven maar het werkt meestal wel.

Veel succes,

Als je nog meer vragen hebt hoor ikr het graag!

Gr vincent
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan