Geen Internet..

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0144

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2011
Berichten
143
Oke ik probeer een connectie te vinden maar er staat no connections found :S.
Heel raar want bij mij broertje lukt het wel :S.
 
Kun je iets specifieker zijn? Wat probeer je precies te doen? Gaat dit over draadloos of bedraad internet? Wat heb je al geprobeerd? etc etc...
 
Laatst bewerkt:
Router?

mischien iets niet goed ingesteld DCHP of zo vertel eens wat meer over je internet, modems router.........
 
Moet ik zeker opnieuw een paswoord maken enzo?.
Eerst deed hij het wel ik kon gewoon alle verbindingen zien maar nu heb ik hem opnieuw geinstalleerd..

Probeer ze eerst van het stroom af te halen, mocht dit niet lukken dan idd de router restten.
 
Moet ik zeker opnieuw een paswoord maken enzo?.
Eerst deed hij het wel ik kon gewoon alle verbindingen zien maar nu heb ik hem opnieuw geinstalleerd..

Windows opnieuw geinstalleerd? Zoja, drivers geinstalleerd?
 
ik weet al waarom hij het niet doet ik heb geen Netwerk Adapter, maar hoe moet ik die driver downloaden zonder internet...
 
Laatst bewerkt:
Download hem op een computer waar je wel internet hebt, en zet hem over met een usb stick / cd / floppy.
 
Ow...
mischien komt het door dit want network discovery staat uit...
ik krijg hem niet aan...
 
Hoi,
je geeft aan dat je hem opnieuw hebt geïnstalleerd maar heb je ook alle drivers geïnstalleerd? Chipsetdriver,netwerkcontroller,driver van je draadloze netwerkkaart enz.? Zo krijg je natuurlijk nooit een verbinding te zien. Ga naar apparaatbeheer (wintoets + pause/break) en kijk eens hoeveel gele vraagtekens dat daar staan en bij welke onderdelen/apparaten.
 
Hoi,
je geeft aan dat je hem opnieuw hebt geïnstalleerd maar heb je ook alle drivers geïnstalleerd? Chipsetdriver,netwerkcontroller,driver van je draadloze netwerkkaart enz.? Zo krijg je natuurlijk nooit een verbinding te zien. Ga naar apparaatbeheer (wintoets + pause/break) en kijk eens hoeveel gele vraagtekens dat daar staan en bij welke onderdelen/apparaten.

Ja sommige zijn niet geistalleerd maar ik kan die drivers niet vinden op google..

Hier heb je een screenie : http://img96.imageshack.us/f/snapshotpe.png/
 
Ja de chipset is niet geïnstalleerd, ik zal straks even kijken want ik moet nu weg.
 
Hij ziet helemaal geen netwerken? Op sommige laptops moet je een knopje indrukken om de WiFi te activeren, weet niet of dat op die laptop ook zo is, maar dacht zeg het even als hint ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan