Geen Internet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb alleen de etherned controller driver, nodig weet iemand waar ik die kan downloaden?
 

Doet het nog steets niet.. en
Ik wil helemaal geen wifi die gebruik ik bijna nooit, ik gebruik altijd kabel..
en ik kan nog steets geen netwerken zien..
Als ik mij kabel erin doe staat er nog steets, je bent niet verbonden met een netwerk ..
 
Als je die drivers hebt geïnstalleerd en hij doet het nog steeds niet is misschien je netwerkkaart stuk.
 
Als je die drivers hebt geïnstalleerd en hij doet het nog steeds niet is misschien je netwerkkaart stuk.

Nee twee dagen terug deed hij het toen ik windows 7 nog had.
Maar windows 7 deed het niet zo goed dus ging ik weer terug naar vista en nu kan ik geen netwerken meer vinden..
 
Stond er Windows 7 op toen je 'm kocht? Dan zou ik er maar weer Windows 7 opzetten ;)
 
Stond er Windows 7 op toen je 'm kocht? Dan zou ik er maar weer Windows 7 opzetten ;)

Ik speel alleen maar games en als ik games op windows 7 speel heb ik een heele smalle beeld dat komt omdat ik te weinig ram heb dus ik blijf wel bij vista heb ik nog tenminste full screen..

Kan iemand mij nog helpen o_O?..
 
Dan kan je er toch gewoon 2GB ram bij prikken, dan is je probleem opgelost ;)
 
Hoi,
je hebt inmiddels de downloadsite aangeboden gekregen zie ik, je moet daar de chipsetdriver downloaden daar zit de ethernetcontroller waarschijnlijk in. Dat had ik in m'n vorige post toch al aangegeven?
Ahhhh. Then it's probably included in the Chipset. Install that from HP's web site.
Bron: TerryNet
(Een zelfde geval)
 
Laatst bewerkt:
waarschijnlijk deelt je modem / router een connectie uit maar heb je nog geen toegang van je modem om door te gaan.
doe het volgende:
1. start opdracht prompt. (Windows key + R), typ cmd en druk op enter.
2. typ "ipconfig /all" zonder quotes
3. schrijf het ipv4 adress op en de standaardgateway.
4. start een browser (google chrome, internet explorer etc...)
5. typ je standaard gateway in en zet er nog wel http:// voor dus als voorbeeld: http://192.168.1.254/
6. hier moet je eventjes in zoeken maar hier is het mogelijk dat jou ipv4 adress er nog ingezet moet worden.
pas dan heb je toegang tot het internet.

andere optie is dat je uit de ip range ligt. dit betekend dat je computer en je modem te grote verschillen hebben met de getallen.
om dit te verhelpen doe je het volgende
1. start opdracht prompt. (Windows key + R), typ cmd en druk op enter.
2. typ "ipconfig /release" zonder quotes
3. typ "ipconfig /renew" zonder quotes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan