Geen internet....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nielles

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2011
Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen geen internet meer. Ik maak gebruik van kotnet. Het probleem is: Hij maakt met connectie met een router maar dan stopt de verbinding. Dus van de router naar internet toe in het netwerkcentrum.
Ik heb draadloos en via de ethernetkabel al geprobeerd maar niks helpt. Hij geeft steeds aan dat er geen communicatie mogelijk is tussen windows7 en de bron (primaire DNS)...
Het rare is dat ik wel in de veilige modes meteen internet heb.
Ik heb al meteen met malwareBytes ingescand maar niks gevonden. Ook heb ik mijn McFee laten zoeken maar ook dit zonder resultaat.

Gelukkig had ik idd nog een systeemherstel staan van een paar uur voordat het gebeurde en nu doet internet het weer. Raar maar waar.
Echt super bedankt!

Zoefff dat systeemherstel is wel een beetje het antwoord op alles volgens jou he?

Nee, het is geen toverstafje, maar wel de snelste wijze om terug te gaan naar de systeemstatus waarin allles nog wel goed werk.

Helpt het?
Dan vervolgens zaken op lossen als malware scannen etc.
Ik ben bijv. geen fan van alle drivers maar updaten.
Pas als er redenen toe zijn, werk ik bij.
Ik heb maar al te vaak gezien dat progjes om drivers te updaten ( zelfs MS zelf) juist problemen gaven!

Wie zegt dat je drivers met een programma moet zoeken,en ben ik iemand die dat altijd zegt nee niet echt nee.
Iemand met een gezond brein kan trouwens zelf driver zoeken.

Wat is nu eigenlijk het probleem en wat is er op tegen om te adviseren eerst een SYSTEEMherstelpunt te proberen.
Dit immers meerdere malen ervaren als oplossing!

Maar we gaan OFF-topic.
:d

Idd maar nog 1 ding,ik heb nooit gezegt dat er iets mis mee was ik vond het alleen grappig dat jij dat altijd zegt :P

Doet nog wat stof opladen hier :P Maar bedankt jongens. Ik ben nu mijn hele systeem aan het scannen met malwarebytes en mcfee.
Hierna nog defragmenteren. Dan moet het goed zitten :)
Bedankt!

HELP!
Jongens, door het sytseem herstel was het weg. Start ik nu mijn Laptop op en ja hoor het is weer terug :O
Wat te doen?

Zet hetzelfde herstelpunt maar weer eens terug.

Wat had je precies erna gedaan?

Dat gaat niet, want hij geeft aan dat er geen herstelpunt meer is....
Na het systeemherstel wou die een stuurprogramma installeren voor een printer. Deze heb ik weer meteen ongedaan gemaakt.
Veder heb ik mijn pc met malwarebytes en mcfee gescand. Voor de rest heb ik een youtube filmpje gekeken en online radio stream geluisterd.

Is er echt niemand die mij kan helpen? Het rare is dus dat ik wel in de veilige modus zonder problemen op internet geraak

In veilige Modus wel.
Koppel de printer eens af en start eens opnieuw op.
heb je dan wel Internet?

Vreemd dat er geen systeemherstelpunten zijn!
Aan het opruimen geweest met ea progje?

Je hebt wel gezien dat je kunt selecterenherstelpunten ouder aan 5 dagen te tonen>
Ik meen met < of >

Hoi,
in de veilige modus worden de firewall en de beveiligingssoftware niet opgestart,misschien dat je het in die hoek moet zoeken?
Schakel in de normale modus eerst de firewall eens uit om te kijken of dat het probleem is, zo niet schakel je de andere beveiligingssoftware eens uit.
N.B. Je hebt toch geen 2 firewalls actief ?

Ik heb het besturingssysteem van de printen verwijdert en hem laten ontkoppelen maar heeft geen effect gehad.
Nee heb niks opgeruimd alleen maar die scans uitgevoerd.
Ik heb totale pakket van mcfee en dat is nu al een jaar en nog nooit problemen mee gehad....
Veder staat de windows firewall en securety er nog wel op

ik heb alle beveilingssoftware (bij mijn weten) uitgezet, maar maakt geen verschil...
Er zit zeker geen andere optie dan windows opnieuw installeren. Dan ben ik ook nog al mijn bestanden kwijt...

Laatst bewerkt door een moderator:
Windows opnieuw installeren is de allerlaatste optie, je persoonlijke bestanden kun je toch back-uppen naar een externe schijf of usb-stick (die zijn tegenwoordig behoorlijk groot)?
Probeer eens het volgende: Scan in de veilige modus met Mbam!
Kijk ook eens bij msconfig>opstarten welke programma's in de opstartlijst staan, maak er evt. een screenshot van en plaats dat bij je bericht.

Test.jpgTest2.jpg
Ja die heb ik thuis wel, maar zit nu op kamers en duurt even voordat ik weer thuis kom daarom :P
Ik heb gescand in de veilige modus maar daar heeft die 1 infectie gevonden en deze ook weer verwijdert. Heeft niks opgelost.
Hier zijn de pics:

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Haal s.v.p. de jpg's weg.
Dit gezien de troep die deze site laat zien!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan