geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jl131490

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2011
goedemiddag, ik heb net mijn pc in elkaar gezet en hij start prima op. Het enige probleem is dat ik geen internet krijg als ik mijn ethernet kabel erin heb zitten( wifi ook niet trouwens). Ik heb een asrock 970 pro3 r2.0 tweedehands gekocht dus ik heb ook geen cd met drivers of iets dergelijks. Ik heb geprobeerd drivers te installeren van realtek maar dan krijg ik een melding, namelijk ' the realtek network controller was not found. if deep sleep mode is enabled please plug the card. kan iemand mij helpen ik ben radeloos :(

Laatst bewerkt:
Kun je eens een andere kabel proberen?

zit er wel een netwerkkaart in.
zoja de juiste drivers installeren.

groeten Cees.

neem aan dat een netwerkkaart tegenwoordig standaard op het moederbord zit? of het ik het mis haha

ben al eerder op die download pagina geweest maar welke moet ik dan precies downloaden? ben een beetje de kluts kwijt :(

als ik in apparaatbeheer kijk zie ik ook geen kopje 'netwerkadapters' staan , misschien kunnen jullie hier iets mee :)

In de bios kijken of de netwerkadapter wel op enabled staat.
Chipsetdriver geinstalleerd? Anders ziet windows niets.

@lange pier, welke drivers moet ik precies downloaden en installeren? in die link staan er zo veel hihi

Al in de bios gekeken?

Reset de bios met de clr_cmos jumper, stel alles erna weer naar wens in.

Bios een reset gegeven maar helaas, ook dit heeft niet gewerkt. Ik snap er helemaal niks meer van :(

nee die driver werkt ook niet, ik krijg elke keer een melding die ik in mijn eerste bericht al heb genoteerd. Ook als ik probeer de amd chipset drivers te installeren krijg ik een melding ' detection driver error amd'. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan