Geen internettoegang wel Verbonden met internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DennisJohannes

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2011
Hallo allemaal,

Sinds een aantal dagen heb ik het "probleem" dat ik wel verbonden met met internet maar dat ik geen toegang heb tot internet.
Als ik de verbinden verbreek en daarna weer verbinding maak, dan doet hij het vaak wel maar niet altijd. In de bijlage heb ik een txt gezet van cmd-> ipconfig/all
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Dennis van Beusichem

Bijlagen

Laatst bewerkt:
1/ Doet het probleem zich ook voor als je met een kabel op de router bent verbonden?
2/ Gebruik je de recentste driver voor je draadloze netwerk adapter?
3/ Is dit soms na het installeren van bepaalde software begonnen?
4/ Start je pc op in safe mode met netwerkmogelijkheden en scan grondig met je antivirus en malware bytes antimalware.
5/ Router al eens vd stroom gehaald gedurende een 30-tal seconden?
6/ Helpt het om een herstelpunt terug te zetten?
7/ Heb je het probleem ook op andere pc's/laptops, game consoles, tablets of smartphones?

Laatst bewerkt:
1/ alleen als ik met wifi ben verbonden.
2/ heb de laptop pas een week en heb alle drivers geüpdatet ofwel Windows als de netwerk adapter
3/ geen idee
4/ heb alles al gescand met mbam en met Avast (beide volledige scan) niks gevonden.
5/ router al meerdere keren spanningsloos gemaakt en/of gereset.
6/ heb ik volgens mij niet
7/ alleen ik heb er laast van met me laptop.

Als je die laptop nog maar een week hebt, zou ik voorstellen om terug naar de winkel te gaan waar je die gekocht hebt en dat ze het daar testen. 't Zal Windows8 zijn dat erop staat waarschijnlijk?

Had mogelijk hetzelfde probleem. Ik zag de router wel maar geen noemenswaardige datatransfer (andere computers op dezelfde router wel)
Uiteindelijk heb ik het als volgt opgelost:

Open Netwerkcentrum -> Geavanceerde instellingen voor delen

Voor het particulier netwerk heb ik
Netwerkdetectie ingeschakeld en "schakel het automatisch instellen in van apparaten die met een netwerk zijn verbonden" aangevinkt
Bestands- en printerdeling uitschakelen
Verbindingen met de thuisgroep door Windows laten beheren (aanbevolen) selectereerd

Voor Gast of Openbaar (huidig profiel)
Netwerkdetectie uitschakelen

Voor alle netwerken
128 bits versleuteling gebruiken.... geselecteerd

Wellicht helpt het

Als je die laptop nog maar een week hebt, zou ik voorstellen om terug naar de winkel te gaan waar je die gekocht hebt en dat ze het daar testen. 't Zal Windows8 zijn dat erop staat waarschijnlijk?
Hij is speciaal samen gespeld, en is niet in de winkel gekocht. Er staat windows 7 op GEEN 8.

Had mogelijk hetzelfde probleem. Ik zag de router wel maar geen noemenswaardige datatransfer (andere computers op dezelfde router wel)
Uiteindelijk heb ik het als volgt opgelost:

Open Netwerkcentrum -> Geavanceerde instellingen voor delen

Voor het particulier netwerk heb ik
Netwerkdetectie ingeschakeld en "schakel het automatisch instellen in van apparaten die met een netwerk zijn verbonden" aangevinkt
Verbindingen met de thuisgroep door Windows laten beheren (aanbevolen) selectereerd

Voor Gast of Openbaar (huidig profiel)
Netwerkdetectie uitschakelen

Voor alle netwerken
128 bits versleuteling gebruiken.... geselecteerd

Wellicht helpt het

Bedankt alvast ik ga het proberen.!

Edit: Alles stond al zoals het bij jou ook staat.

Laatst bewerkt:
Wat is het merk en type van je router? Kan die ook de 5GHz-band aan? Als ik er een aantal engelse fora op nalees, ben je niet de enige met dit specifieke probleem op de Killer N-1103 kaart. Toch voor alle zekerheid, is de driver versie die je nu gebruikt 6.1.0.395 (Windows 7 64-bit) en gebruik je de Bigfoot software om de kaart te beheren of laat je dit door Windows uitvoeren?

Edit: heb je ook de Windows probleemoplosser gebruikt? wat geeft die voor melding?

Laatst bewerkt:
Wat is het merk en type van je router? Kan die ook de 5GHz-band aan? Als ik er een aantal engelse fora op nalees, ben je niet de enige met dit specifieke probleem op de Killer N-1103 kaart. Toch voor alle zekerheid, is de driver versie die je nu gebruikt 6.1.0.395 (Windows 7 64-bit) en gebruik je de Bigfoot software om de kaart te beheren of laat je dit door Windows uitvoeren?

Edit: heb je ook de Windows probleemoplosser gebruikt? wat geeft die voor melding?

/Windows probleemoplosser geeft niks weer.
/Het merk router is Thomson het type weet ik niet zeker Dacht een TWG870
/De router kan ook 5GHz-band aan.
/Al drivers van windows en dergelijke zijn up-to-date

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan