Geen internetverbinding meer na het opnieuw opstarten van de pc omdat deze vastliep!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fifteen

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Hallo allemaal,

Ik zit al een paar dagen met een **T probleem en dat is dat ik geen internet meer heb, althans ik heb het nog wel, maar dan op de andere pc's ( het probleem zit hem dus in de pc zelf). Het begon allemaal nadat ik mijn usb stick in de usbpoort plaatste waardoor deze vastliep. Ik heb nog geprobeerd om ctr- alt-del te doen, maar tevergeefs..Ik heb hem dus opnieuw moeten opstarten. De pc verzend wel pakketten, maar ontvangt helemaal niks. Ik heb een nieuwe netwerkkaart gekocht, maar het probleem blijft zich voordoen. Ook heb ik een andere pc ervoor in de plaats gezet om te kijken of het aan de kabels lag, maar deze bleek perfect te werken. Het zit hem dus echt in de sofware denk ik dan... Ik heb het met een vaste ip adres geprobeerd en ik heb het ook geprobeerd door er 1 automatisch laten toewijzen, maar toch nog geen resultaat:confused: !!

Oja ik had die dag spybot mcafee en adware laten draaien..
Wie heeft er ervaring met zulke problemen en kan me helpen!!

Wat me ook is opgevallen is dat 1394- verbinding foetsie is terwijl deze er wel was!!??

Laatst bewerkt:
Windows 3.11 ?

Ik zou wel willen weten welke windows versie jij gebruikt......

Drivers van de oude netwerkkaart verwijderd en die van de nieuwe netwerkkaart geinstalleerd?

Drivers van de oude netwerkkaart verwijderd en die van de nieuwe netwerkkaart geinstalleerd?

Ook al geprobeerd maar helaas:( ...

Denk je niet dat het iets met die 1394 verbinding te maken heeft?? want die is verwijderd op die dag?? Ik weet ook niet precies hoe het komt, dat deze opeens foetsie was..

je zou eens een systeemherstel kunnen proberen.

doe dan eens wat jozo zegt.

netwerkkaart uit de computer.
computer opnieuw laten opstarten.
computer uit
netwerkkaart er in
computer weer opstarten

heb je dat ook algedaan.

netwerkkaart uit de computer.
computer opnieuw laten opstarten.
computer uit
netwerkkaart er in
computer weer opstarten

heb je dat ook algedaan.

Onee sorry, ik dacht dat je het over de nieuwe netwerkkaart had. mijn andere netwerkkaart kan ik niet eruit halen, omdat deze een bij de moederbord zit.. althans het is geen losse..

Heb je die oude dan wel uitgezet in het bios.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan