Geen internetverbinding meer na het opnieuw opstarten van de pc omdat deze vastliep!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je weet hoe je in je bios moet komen dan zoek je daar naar netwerkadapter.
elk bios is anders dus dat is gewoon zoeken.
heb je de cd van je moederbord nog....zo ja dan zou je ook eens kunnen proberen om de onboard netwerkkaart te verwijderen in aparaatbeheer en daarna de computer opnieuw opstarten.
dan zou er om een driver gevraagd moeten worden.

en lastig ben je niet hoor.

als je weet hoe je in je bios moet komen dan zoek je daar naar netwerkadapter.
elk bios is anders dus dat is gewoon zoeken.
heb je de cd van je moederbord nog....zo ja dan zou je ook eens kunnen proberen om de onboard netwerkkaart te verwijderen in aparaatbeheer en daarna de computer opnieuw opstarten.
dan zou er om een driver gevraagd moeten worden.

en lastig ben je niet hoor.

Ok ik het voor elkaar gekregen om netwerkkaart te verwijderen even kijken wat hij doet.;)

Ok ik het voor elkaar gekregen om netwerkkaart te verwijderen even kijken wat hij doet.;)

Nou ik heb het verwijdered, maar doordat ik service pack 2 heb installeert hij automatisch de drivers. Maar wat me wel opviel is dat ik even pakketten ontving dat was voorheen niet het geval. Ik heb even de pc opnieuw opgestart kijken wat hij doet.

Nou ik heb het verwijdered, maar doordat ik service pack 2 heb installeert hij automatisch de drivers. Maar wat me wel opviel is dat ik even pakketten ontving dat was voorheen niet het geval. Ik heb even de pc opnieuw opgestart kijken wat hij doet.

Probleem nog steeds niet verholpen...:(

Probleem verholpen!! Iedereen toch nog bedankt voor zijn hulp!
Ik heb de pc gewoon opnieuw geformatteerd, ook toen deed hij nog gek, maar toen heb ik winsock laten draaien en het was weer ok!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan