Geen internetverbinding op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Binh Do

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2007
Beste mensen,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik weet namelijk echt niet hoe ik dit probleem kan oplossen. Mijn laptop, een Packard Bell, kan geen internet ontvangen lijkt wel. Dit was eerder wel mogelijk, maar nu opeens niet meer. Mijn computer geeft wel aan dat hij een sterke verbinding heeft met het internet bij ons thuis, maar als ik op het icoontje van internet druk, dan doet het internet het gewoon niet. Als ik dan kijk naar de status van het internet op de laptop dan worden er alleen signalen verzonden en niets ontvangen??

Weten jullie misschien hoe ik dit kan oplossen.

Vriendelijke groeten,

Binh Do

Kijk eerst een of het resetten van de router of modem de oplossing is!
Pc uitzetten een minuutje de spanning van de router of modem afhalen,spanning er weer op even wachten alles weer knipperd,en kijk dan nog eens!

Hoi Marcel,

Dank je wel voor advies, alleen dat heb ik al 2 keer gedaan. En helaas niet gelukt.
Misschien dat je andere suggesties hebt.

Vriendelijke groeten,

Binh Do

Eerst maar eens kijken of de netwerkkaart nog wel de juiste drivers heeft onder apparaten heheer->hardware!kijk of je daar een geel of rood teken ziet staan.

En naar netwerken gaan kijk of daar de wireless lanverbindig als standaard in ingesteld!

SSID code

Heb je wel de SSID code ingevoerd van de router. Als je die niet hebt ingevoerd, wil het echt niet lukken !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan