terenaam4u
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 mrt 2006
Beste leden
Sinds twee weken heb ik problemen met mij internet verbinding.
In het begin had ik wel verbinding, maar om de 2 minuten viel het
weer weg. Ik had zelf het vermoeden dat mijn misschien Netwerkkaart
mijn netwerkkaart kapot was, dus ik bouwde een nieuwe in, wat achteraf
bleek niet de oorzaak van het probleem te zijn. Nieuwe netwerkkabel geprobeerd
dat ook zonder enig resultaat. Windows opnieuw geïnstalleerd wat ook niet heeft
geholpen. Internet Provider gebeld en volgens hen was er een IP- adres conflict, dus
ik kreeg een nieuwe IP-adres. Met de nieuwe IP had ik paar minuten weer verbinding
maar daarna deed het probleem zich weer voor. Paar keer verschillende IP's gebruikt
zonder resultaat. De drivers van mijn netwerkkaart geüpdate. Maar ik kan nog steeds
mijn modem niet pingen, bij de LAN status, bij pakketten verzenden en ontvangen, worden
bijv,, duizenden pakketten verzonden, terwijl er maar een paar honderd wordt ontvangen.
Ik heb alleen een modem, geen router en bedraad verbinding. Ik heb ook het modem een
keer gereset en alle instellingen opnieuw toegepast, maar dit en verder ALLES heeft geen
resultaat gehad. Op mijn laptop heb ik wel verbinding. kan iemand mij hiermee helpen
moet ik ergens iets instellen op me pc ? ik wacht met zeer ongeduld op jullie reacties
want ik heb al 2 weken geen internet.
alvast bedankt voor jullie reacties
mvg
Sinds twee weken heb ik problemen met mij internet verbinding.
In het begin had ik wel verbinding, maar om de 2 minuten viel het
weer weg. Ik had zelf het vermoeden dat mijn misschien Netwerkkaart
mijn netwerkkaart kapot was, dus ik bouwde een nieuwe in, wat achteraf
bleek niet de oorzaak van het probleem te zijn. Nieuwe netwerkkabel geprobeerd
dat ook zonder enig resultaat. Windows opnieuw geïnstalleerd wat ook niet heeft
geholpen. Internet Provider gebeld en volgens hen was er een IP- adres conflict, dus
ik kreeg een nieuwe IP-adres. Met de nieuwe IP had ik paar minuten weer verbinding
maar daarna deed het probleem zich weer voor. Paar keer verschillende IP's gebruikt
zonder resultaat. De drivers van mijn netwerkkaart geüpdate. Maar ik kan nog steeds
mijn modem niet pingen, bij de LAN status, bij pakketten verzenden en ontvangen, worden
bijv,, duizenden pakketten verzonden, terwijl er maar een paar honderd wordt ontvangen.
Ik heb alleen een modem, geen router en bedraad verbinding. Ik heb ook het modem een
keer gereset en alle instellingen opnieuw toegepast, maar dit en verder ALLES heeft geen
resultaat gehad. Op mijn laptop heb ik wel verbinding. kan iemand mij hiermee helpen
moet ik ergens iets instellen op me pc ? ik wacht met zeer ongeduld op jullie reacties
want ik heb al 2 weken geen internet.
alvast bedankt voor jullie reacties
mvg
Laatst bewerkt: