Geen internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

denise123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jul 2010
Berichten
1
Hallo,

Sinds anderhalve week heb ik geen internetverbinding meer op onze Dell computer. Hij draait op Windows XP. Ben er vandaag een tijdje mee bezig geweest, maar ik kom er niet uit. Eerst kreeg ik tijdens het opstarten een blauw scherm met deze melding: RegRun Partizan Rootkit Killer Greatis Software. Na wat op internet gelezen te hebben is dit verwijderd. Ik hoopte dat ik door middel hiervan weer het internet op kon, helaas was dit niet het geval. Het icoontje rechtsonderin blijft telkens maar op: netwerkadres verkrijgen staan. Als ik de computer opstart in de veilige modus met netwerk, kan ik wel gewoon het internet op. Het ligt dus niet aan kabels of aan de netwerkkaart.

Er is wel een mogelijkheid om aan een internetverbinding te komen. Dit heb ik op deze manier gedaan:
Twee maal klikken op het icoontje waar netwerkadresverkrijgen staat --> eigenschappen -> Internetprotocol (TCP/IP) --> eigenschappen en dan bij Het volgende IP-adres gebruiken de jusite gegevens invullen. Dan geeft de computer aan dat ik hem opnieuw moet opstarten. Dit gedaan en vervolgens weer in hetzelfde menu, maar dan kiezen voor Automatisch een IP-adres laten toewijzen. Vervolgens op herstellen geklikt en dan heb ik opeens verbinding met het internet.
Start ik vervolgens de computer opnieuw op, heb ik weer geen internet en kan ik van vooraf aan beginnen.

Dit duurt mij veel te lang als ik dit elke keer moet gaan doen als ik de PC opstart. Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Alvast bedankt.

Groeten,
Denise
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan