Geen Javascripts met Kapersky-antivirus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

IreneAmsterdam

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2001
Opeens geen javascripts meer...

Hallo allemaal,

sinds gister lukt het me niet meer om op pagina's te komen als www.startpagina.nl of bijv. http://www.nhd.nl/Index.

Het vervelende is dat ik gister NAV 2002 heb verwijderd, geprobeerd heb NAV 2003 te installeren wat niet lukte, ook verwijderd en uiteindelijk AVP oftewel de virusscanner van Kapersky erop gezet.
Ik heb dus geen idee meer wat ik allemaal heb verwijderd etc.
Nu is mijn vraag of iemand weet of Kapersky er een javascript-blocker in heeft gebouwd en zo ja, waar ik die kan aanpassen. Of heb ik echt iets verwijderd wat ik niet had moeten doen gister.
Heb de instellingen van IE 6.0 al op normaal/standaardniveau gezet. Heb verder nog heel ouderwets Windows 98 SE.

Verder krijg ik nu ook voor de zoveelste keer of ik wel echt informatie wil doorsturen die voor iedereen zichtbaar is. Heb dat hokje 'dit bericht niet meer weergeven' al tig keer aan- en uitgevinkt, maar hij blijft komen....
*zucht*

Alvast dank,
Irene

Laatst bewerkt:
Help, help, help.......

ik heb nu de virusscanner en zone-alarm al helemaal uitgezet, maar dat helpt dus niet.
Op de pagina van hotmail krijg ik de melding

'JavaScript nodig. De browser die je gebruikt, ondersteunt geen JavaScript of misschien heb je JavaScript uitgeschakeld'

Heb volgens mij zo'n beetje alles geprobeerd onder de internet-opties, maar misschien zie ik iets simpels over het hoofd.
Het computerleven is in ieder geval opeens een stuk ingewikkelder want allerlei dingen blijken niet meer te werken.....

Gr. Irene

Ik heb gister al de suggesties uit http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=105619&highlight=javascript opgevolgd. Dat heeft niet geholpen.

Verder heb ik de nieuwste Java Virtual Machine al opnieuw geinstalleerd. Ook dat werkt niet.

Internet -> opties ->beveiliging -> VM -> staat beveiliging ondertussen op minimaal.

Internet ->opties -> geavanceerd -> Microsoft VM
-Java JIT-compiler staat aagevinkt
-Java console NIET
-Java logboekregistratie ook NIET

En ik ga nu even kijken of ik onderdaad details kan opvragen over het berichtje. Zul je zien, dat ik nu geen melding krijg. Kan even ook niet meer verzinnen waar ik het nog meer zou kunnen testen. .......voorlopig even positief doen: het lijkt erop dat dát probleem is opgelost.

Oh Bennie, je link werkt niet meer. Krijg ik een foutmelding op.

In ieder geval dank voor het meedenken,
Irene

Ik kreeg vandaag de gouden tip:

Start -> instellingen -> configuratiescherm -> software -> tabblad installeren -> 'Microsoft Internet Explorer en internetset' aanklikken en 'installeren en verwijderen' kiezen -> Internet Explorer herstellen

M'n javascript doet het weer. Internet is echt 10 x sneller geworden. Ik ben helemaal blij :-)

Goed weekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan