Geen Keyboard Of Muis Bij Opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

32Gebruiker

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2007
Geen Keyboard Of Muis Bij Opstarten - Opgelost: Nee

Hallo,

Vandaag wou ik mijn nVidia drivers updaten. Dus uninstalleerde ik ieder onderdeel via de standaard driver uninstaller van nVidia. Wat ik alleen vergat was Logon Studio van Stardock tijdelijk uit te schakelen, aangezien ik niet weet hoe goed dit programma in VGA werkt, maar of het probleem hier aan ligt weet ik niet.

Nu starte ik mijn pc op, maar plots werkt mijn muis niet meer. Ik druk op tab, zonder reactie op het scherm. Ik voer toch maar mijn wachtwoord in, in de hoop dat ik het alleen niet zie, maar nee. Ik druk vele malen op Ctrl-Alt-Del, zonder resultaat. Ik herhaal het allemaal in iedere vorm van Safe Mode. En probeer de laatst werkende settings te laden. Niks werkt. Dan kom ik later terug, en zie dat de screensaver aan staat, maar ik kan hem niet uitzetten, dus ook mijn toetsenboard werkt niet meer. Ik heb alle draadjes opnieuw erin en eruit gedaan, maar nog steeds niks..

Weet iemand wat ik moet? Ik heb 250GB waarvan plusminus 1GB echt niet vervangbaar is, en dit mag ik niet verliezen...

Ontzettend bedankt.

Laatst bewerkt:
Ja en nee. Mijn toetsenboard is een draadloos op USB. Mijn muis werkt ook op USB, maar ik gebruik een verbindingstukje om hem in de groene aansluiting te stoppen.

Heb je in het verleden geen herstelpunt aangemaakt in windows?

Ja, velen. Maar ik kan niet inloggen, safe mode or normaal, dus kan ik er weinig mee...

Heb je niet toevallig een oude keyboard en muis met snoer liggen? Of misschien kan je deze bij iemand lenen.

Net het toetsenboard van deze computer geinstalleerd. Oud toetsenboard met nog een paarse aansluiting. Het lampje van numlock brande, maar verder deed hij het niet. De laser van de muis op die andere brand ook. Ik vrees dat dit probleem groter dan een simpel hardware probleempje is...

Laatst bewerkt:
Dus veilige modus werkt ook niet?

De schijf in een andere PC erbij hangen, en de register bestanden uit een herstelpunt terugzetten, is dan een optie, of een herstelinstallatie, alleen zul je dan alle uodates weer op moeten halen.

Ik heb nog nooit een harde schijf in een andere pc geplaatst.. dus dat wordt wat moeilijk. Maar ik heb net de Windows OEM installatie cd erin gedaan, en toen ik koos voor opnieuw installeren gaf hij mij de optie de installatie te repareren, en het lijkt erop te werken. Maar als het niet lukt, hoor je het wel. Bedankt alvast voor de reacties. :thumb:

In een ander zijn vraag inbreken is niet netjes.
Daarom is deze verwijderd.
jij hebt zelf een topic dus hopelijk krijg je daar ook antwoorden.

Puppie

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan