Geen kleur met hp 670c

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dj X-Centric

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2002
Ik heb al enige tijd een HP deskjet 670c en deed het altijd prima tot nu.
Hij print wel zwart maar geen kleuren en als ik hem de opdracht geef met kleur te printen print hij zeg maar wel maar er staat nix op papier.
Als ik dan het patroon eruit haal zit er allemaal inkt op de kop van het patroon.
Heeft iemand enig idee???
Schoonmaken heeft niet geholpen

Alvast bedankt

Heb je hem al een tijdje? Zo ja, dan zou ik misschien eens een nieuwe cartridge kopen (tenzij je kan zien dat er nog wel wat in zit).

Het probleem kan ook veroorzaakt worden doordat een prop inkt de doorgang verspert. In dat geval kan je de kop met een wattenstaafje met alcohol of aceton schoonmaken.

GEBRUIK NOOIT ACCETON OF ALCHOL OM DE PRINTER KOP TE REINIGEN !!!! (dit kost je je printerkop meestal)

Doe dit gewoon met een schone katoenen doekje (zakdoek) en maak ook de koperen connectors schoon !!

En je zou ook software matig de koppen kunnen reinigen.
En zet altijd je printer uit als je hem niet gebruikt i.v.m het aandrogen van de spuitopeningen, als je hem uit zet gaan de patronen na hun ruststand en worden die luchtdicht afgesloten !

Geplaatst door bartb112
GEBRUIK NOOIT ACCETON OF ALCHOL OM DE PRINTER KOP TE REINIGEN !!!! (dit kost je je printerkop meestal)
Waarom is dat dan zo slecht? Ik heb daarmee de cartridge van mijn eigen Canon BJC-200ex weer tot leven gewekt (hij had een jaar in de kast gestaan) en hij drukt al maanden weer vrolijk af.

Dan heb je geluk gehad
Er zit op de printer kop een dun laagje bescherming en die haal je met acceton of alcohol eraf !!

Geloof het of niet, bij verstoppingen gewoon in een bakje heet water leggen. Daarna voorzichtich drogen met (inderdaad) een schone katoenen doek.
Is me al twee keer prima gelukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan