Geen LAN verbinding, wel draadloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

roymo

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2009
Ik heb Tele2 (Versatel) en die deed het altijd perfect. Vanaf vandaag doet mijn LAN verbinding het niet meer. Via netwerkverbindingen krijg ik de melding dat mijn netwerkkabel niet is aangesloten. Draadloos internet lukt wel.Middels het mapje eigenschappen krijg ik de melding dat het apparaat correct werkt.
Via aan andere kabel blijkt het wel te lukken, waarschijnlijk toch een knik in de kabel?
Ik heb trouwens een Sony VAIO.
Wat kan de oorzaak zijn?

Alvast bedankt.

Roy

Laatst bewerkt:
IK heb dergelijke problemen als windows een zware update wil doen ( service pack ) , dan valt mijn belkin router ook steeds uit , lokaal kan ik alles maar internet is weg en het tv signaal (mp4) blijft ook binnen komen . Na melding en mailuitwisseling met belkin zo dit te wijten zijn dat bepaalde progjes een aparte directe poort voor zich openzetten en de rest uitschakeld . Ik kreeg van belkin de vraag of ik online spelletjes speelde ? Ik moet telkens de router even van de stroom halen en dan werkt het terug .

Euvel is verholpen. Zoonlief had tijdens verstoppertje spelen de verbindingskabel losgemaakt.

Roy

Euvel is verholpen. Zoonlief had tijdens verstoppertje spelen de verbindingskabel losgemaakt.

Roy

Daar dienen de bengel(s) toch voor om de papa te laten zoeken :)
Het voornaamste is dat het is opgelost .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan