geen leeg bestand in word

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.ploegstra

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2000
Als ik in word (2000) een leeg bestand wil opvragen komt er een bestaand document te voorschijn. Ook bij de volgende lege doc. bestanden is dit zo. Wat kan hier de oorzaak van zijn.

bvd
Harrie Ploegstra

Wat je kunt doen is je normal.dot verwijderen (wel even verborgen bestanden zichtbaar maken).

Na het opnieuw opstarten wordt er een nieuwe normal.dot aangemaakt en ben je van het probleem af

hoe verwijder ik normal.dot in het zoekprogramma kan ik het bestand niet vinden

Heb je al ingesteld dat verborgen bestanden zichtbaar moeten zijn? (het is nl een verborgen bestand)

Geplaatst door h.ploegstra
Als ik in word (2000) een leeg bestand wil opvragen komt er een bestaand document te voorschijn. Ook bij de volgende lege doc. bestanden is dit zo. Wat kan hier de oorzaak van zijn.

bvd
Harrie Ploegstra
Waarschijnlijk heb je per ongeluk een keer een document als normal.dot opgeslagen. Als je je normal.dot verwijderd maakt Word bij opnieuw starten een nieuwe aan. Waar je normal.dot staat opgeslagen kan je vinden in Word. Kies Extra/Opties en ga naar het tabblad Bestanslocaties. Achter gebruikerssjablonen staat de map waarin je je normal.dot kan terugvinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan