Geen live 365 met Norton personal Firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja toen had ik nog steeds het probleem .Maar heb nog maar eens een keer me tijdelijke internetbestanden
verwijderd en nou ging het opeens wel.Wel vreemd maar goed.Maar die rare fout is nu ineens weg .
Moest op test file klikken nadat ik me speler heb gekozen .Dat was de fout op een ander manier ging het niet.
De eerste keer moest ik nu wel Ad-Blocking uitschakelen Zowel Pop_UP als Ad-Blocking .Maar na een tweede keer nadat ik me had ingelogd ging het wel met.
Met Winamp lukt het niet zonder te registreren >met Real gaat het wel zonder.Maar dit is opgelost je krijgt wel altijd een Pop_up venster bij WinAmp zonder AD.
Maar dat kan je weer oplossen door een Playlist te maken in Winamp.

Wel raar dat als een security test doet bij Symantec dan krijg ik dit te zien.Me browser en Windows worden niet herkent.Dit heb ik bij Windows Update ook.Netstat Enz .
Waar kan dit aanliggen.
Dit heb wel helemaal niks met deze vraag te maken maar goed.

Bijlagen

• systeemconfiguratie.jpg
    systeemconfiguratie.jpg
    22,7 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
Your browser did not send any information about your system. This is usually caused by running software that blocks user-agent.
Je bedoelt dit zeker maar ik zou niet weten waar ik dat moet zoeken.

Ga naar Internet Explorer-extra-internet opties-klik op cookies verwijderen-ok. Klik daarna op bestanden verwijderen-alle offline items verwijderen vink je ook aan-ok. Klik daarna op dezelfde tabblad: instellingen-bestanden weergeven en verwijder alles wat daain staat-ok-ok.

Ga ook naar extra-internet opties-
Klik daarna op tabblad Beveiliging en kies voor standaardniveau. Dit doe je zowel voor het internet, locaal intranet, vertrouwde sites en sites met beperkte toegang.
Ga daarna naar Geavanceerd en klik op standaard instellingen herstellen. Klik op ok.
Ga dan naar tabblad privacy en klik daar ook op standaard-toepassen.
Ga daarna ook naar tabblad programma's en klik op webinstellingen herstellen-ok.

Dit helpt niet.Bepaalde dingen had ik al gedaan .Er is iets waardoor het niet meer werkt .Maar wat.
In een andere browser Opera heb ik dat ook .
Internet explorer staat wel overal als default.

Als je het niet erg vindt ben ik hier verder gegaan:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=115513

Dit heeft weinig met met de vraag over live 365 te maken.
Dus heb ik deze opgelost .

Bijlagen

• netstat.jpg
    netstat.jpg
    26,1 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:
Ok, in iedere geval is het probleem opgelost van live 365. Dat is het belangrijkste :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan