Geen mail ontvangen en verzenden outlook 2003

• Onderwerp starter Onderwerp starter Leo1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Leo1

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2004
Hoi, ik heb het probleem dat ik geen mail meer kan ontvangen of versturen, ook verwijderen lukt niet meer, er staat nog 1 mail met gesloten enveloppe deze kan ik wel lezen maar ik kan er verder niets meer mee.
Ik heb nog een rezerve pc met outlook express (verder zelfde gegeven) dan komen de mails wel binnen. Telfort gebeld vandaar uit alles goed. Ik heb outlook verwijderd en weer opnieuw geinstaleerd dit werkt ook niet ook systeemherstel werkt niet

Wat kan ik behalve alles opnieuw te instaleren nog doen.

Leo1

Maak je gebruik van een router? Of heb je onlangs die situatie veranderd? Kun je bij de andere pc je account instellingen bekijken? Zoals pop3/smtp. Enz.

Ik heb alles gecontroleerd ziet er hetzelfde uit ook de pc van plaats veranderd maakt geen verschil dus heeft het niet met de router te maken

Provider instellingen vrezenden en ontvangen zijn dus ook het zelfde?

Hoi, ik heb het probleem dat ik geen mail meer kan ontvangen of versturen, ook verwijderen lukt niet meer, er staat nog 1 mail met gesloten enveloppe deze kan ik wel lezen maar ik kan er verder niets meer mee.
Ik heb nog een rezerve pc met outlook express (verder zelfde gegeven) dan komen de mails wel binnen. Telfort gebeld vandaar uit alles goed. Ik heb outlook verwijderd en weer opnieuw geinstaleerd dit werkt ook niet ook systeemherstel werkt niet

Wat kan ik behalve alles opnieuw te instaleren nog doen.

Leo1

Zorg dat Outlook is afgesloten
Wijzig de naam van het gegevensbestand, waarin álle eigen gegevens staan:
De standaardnaam voor het gegevensbestand is OUTLOOK.PST
De standaardmap waarin dit bestand staat:
C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\ (Windows XP)
C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Local\Microsoft\Outlook\ (Vista)

Start outlook weer op .... en nu?

Ut kan misschien ook zijn dat je in de tussentijd, een bepaald scan programma heb geinstalleerd, zoals McAfee? Wil ook wel eens storen.
Kijk een beetje wat je bij de ene pc wel heb geinstalleerd en de andere niet.

Helaas werkt dit niet:
Zorg dat Outlook is afgesloten
Wijzig de naam van het gegevensbestand, waarin álle eigen gegevens staan:
De standaardnaam voor het gegevensbestand is OUTLOOK.PST
De standaardmap waarin dit bestand staat:
C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\ (Windows XP)
C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Local\Microsoft\Outlook\ (Vista)

Start outlook weer op .... en nu?

Er zijn ook geen tussentijdse wijzigingen aangebracht zoals virusscanner of dergelijke programma's

Laatst bewerkt:
Ik heb het probleem opgelost, alles er af gehaald uiteindelijk heb ik de C schijf maar opnieuw geformateerd en alles er opnieuw opgezet.
Hij werkt weer als een speer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan