geen mail!

Status
Niet open voor verdere reacties.

benvandewal

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
hallo, Sinds een aantal dagen krijg ik opeens bij het aanmelden bij outlook express een extra aanmeldschermpje van pop.kpnplanet.nl...
Als ik hier mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoer dan nog opent hij outlook niet. Het aanmeldscherm blijft terug komen. als ik via internet naar mijn mail site ga van kpnplanet.nl dan opend hij wel ra..ra..heeft het wel altijd goed gedaan, kan iemand mij daarbij helpen, alvast bedankt:thumb:

kijk even na of je de servers goed hebt staan.

Als die goed staan is het waarschijnlijk een probleem met de servers bij je provider.

alles staat goed, ik moet ook nog vertellen dat hij de mails die ik schrijf wel verzend, dus contact opnemen met de provider...nou dan hang ik weer ff aan de line...!:mad:

Het wil wel eens gebeuren in outlook, het beste is dan om naar extra --->accounts--->email, tabblad email en dan de betreffende account te verwijderen en opnieuw je account dan weer invoeren, vergeet niet als je dit doet aan het eind op toepassen te klikken en daarna pas op ok.......succes

Topic verplaatst van Webbased Email (hotmail.gmail.....) naar Outlook Express.

geen mail

ook ik heb dit "probleem"" gehad. Het ontstaat doordat je naar je e-mail account van je provider gaat en dan vergeet daar uit te loggen.

succes Henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan