Geen mappen bij Outlook account???

Status
Niet open voor verdere reacties.

preciousv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 aug 2013
Berichten
2
Ik heb onlangs Outlook 2010 geïnstalleerd, waarin ik 4 aparte mailaccounts heb toegevoegd. De 1e 3 mailaccounts bevatten automatisch de mappen:
- Postvak IN
- Verzonden items
- Verwijderde items
- Ongewenste e-mail
- Zoekmappen

Bij het toevoegen van de 4e mailaccount kreeg ik echter alleen de mappen:
- Postvak IN
- Zoekmappen

Als ik hier berichten in verwijder, krijg ik ook de melding dat dit niet kan omdat de map Verwijderde items niet bestaat in dit mailaccount. Hoe kan dit? En hoe zorg ik ervoor dat ik ook hier alle mappen in heb?

Hiervoor had ik Outlook 2007 en daar had ik hetzelfde probleem met dit mailaccount. Nu heb ik het dus ook bij Outlook 2010. Kan iemand mij hiermee helpen?
 
Niet dat ik een idee heb over je probleem, maar lijkt me voor de lezers handig als je vermeldt:
a. Wat voor type e-mail account is het, zoals het nu in Outlook staat ingesteld? POP3, IMAP, Exchange? En (indien IMAP of Exchange): Heb je nog meer IMAP en Exchange e-mail accounts ingesteld?
b. Is die mailbox ook via een webmail website bereikbaar en hoe ziet die mailbox er daar uit?

Tijs.
 
Dankje. Het type mailaccount is IMAP. Dus alle 4 heb ik op IMAP ingesteld.
De mailbox waar ik het over heb, die waarbij ik mappen mis, is niet via een webmail website bereikbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan