geen microsoft essentials pictogram in taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

moriceh

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Berichten
80
Hallo,
Ik zie de microsoft essentials pictogram niet meer in mijn taakbalk. Volgens mij staat hij wel aan. In MSCONFIG zie ik wel dat hij moet opstarten met de PC. In ingscantrum zie ik ook dat die aangeeft dat mijn PC beveiligd is met ME. Hoe krijg ik nu de pictogram in mijn taakbalk?

Alvast bedankt,
Morice
 
Hoi...

Heb je hem niet als "verborgen"staan?
Welk OS hebben we het hier over?
 
ik gebruik Windows XP. Wanneer ik de taakbalk uitklap, dus verborgen weergeef, dan zit die er ook niet bij.

Gr.
Morice
 
mmm..ben al weer een poosje uit xp.Kijk eens of onderstaand iets is voor je.Mocht daar je icoon niet bijstaan dan moet ik me even terugtrekken
Klik met de rechter muisknop op een leeg gedeelte van de taakbalk en kies voor Eigenschappen. Op het tabblad Taakbalk klikt u op de knop Aanpassen bij de optie Niet- actieve pictogrammen opruimen. Bij de kolom Gedrag klikt u op de instelling behorende bij het pictogram waarvan u het gedrag wilt aanpassen. Een vervolgkeuzelijst verschijnt, waarin u kunt kiezen tussen de volgende opties: Verbergen indien niet actief, Altijd verbergen en Altijd weergeven.

Edit:Of even opnieuw installeren?In essentials zelf zit geen optie om aan te vinken.Heb ik hier gezien.
 
Laatst bewerkt:
opnieuw installeren heeft het verholpen..

Topic kan sluiten

Bedankt,
Morice
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan