Geen msn-avatar door Zone-alarm..

Status
Niet open voor verdere reacties.

qasdvg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 nov 2006
Hallo,

Ik heb sinds kort Zone-alarm Security Suite erop staan (betaalde versie)
sinds dien zie ik geen msn-avatar meer en mensen kunnen mijn avatar ook niet zien..:evil:
Ik heb bij program-control gekeken en daar staat dat msn toegestaan is om internet te gebruiken en alle vinken zijn groen..:confused:
Ik heb hem daar al eens verwijderd zodat Zone-alarm met de medlingen weer kwam dat msn internet wou gebruiken en weer alles allow geklikt en settings opgeslagen maar toch zie ik de avatars niet en de andere ook niet..:mad:

Wie heeft hier een oplossing voor want ik wil toch graag dat alles goed is en dat Zone-alarm het niet meer blokkeerd..:rolleyes:

greetz..

Kevin

Ik ben niet thuis dus kan het niet zeker zeggen, maar ergens (geloof in het menu 2e van onder) kun je bij het 2e tabblad plaatjes blokker aan/uit zetten.

Ik ben niet thuis dus kan het niet zeker zeggen, maar ergens (geloof in het menu 2e van onder) kun je bij het 2e tabblad plaatjes blokker aan/uit zetten.

Kej even als ik ook thuis ben uitproberen en zal het laten weten of het gelukt is of niet

Bedankt alvast!. :thumb:

Nou ik ben gaan kijken en ik heb overal in gekeken en de optie wat jij noemt staat nergens :rolleyes: :rolleyes:
dus ik heb het nog steeds en is nog niet opgelost..:( :(

Oh balen. Ik heb er eerlijk gezegd niet aan gedacht om nog even te kijken thuis.

Het kan ook zijn dat je een andere versie hebt.

Ik ben gaan kijken in het Support-forum van ZoneAlarm.
Als ik het goed zie hadden nogal wat mensen last van hetzelfde, maar het zou met een update van ZoneAlarm eind oktober 2006 opgelost zijn. Je zegt dat je ZoneAlarm sinds kort hebt. Misschien toch nuttig of je nog een update op kunt halen?

Ik ben gaan kijken in het Support-forum van ZoneAlarm.
Als ik het goed zie hadden nogal wat mensen last van hetzelfde, maar het zou met een update van ZoneAlarm eind oktober 2006 opgelost zijn. Je zegt dat je ZoneAlarm sinds kort hebt. Misschien toch nuttig of je nog een update op kunt halen?

ja daar heb je gelijk in maar ik heb hem helemaal up to date want als ik update doe
laten lopen zegt hij al meteen systeem up to date dus ik heb alle nieuwe opdates

Dan weet ik het niet. In dat forum heb ik veel mensen gezien die klaagden dat de "screenpictures" (in MSN hier spreekt men van schermafbeeldingen) niet door ZoneAlarm kwamen. Al die vragen werden doorgesluisd naar dat antwoord wat jij nu ook gelezen hebt. Misschien weet iemand anders op Helpmij nog raad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan