Geen msn dpwnloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jessii

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2009
ik had laatst msn 11 gedownload omdat ik die maar niks vond had ik hem weer verwijderd en wou een oudere versie instaleren maar dat wil niet want elke keer komt er te staan dat er al msn is gedownload maar dat is niet zo. foutcode 80280007 staat er.

Heb je ook alles wat bij Windows life hoort verwijdert? Want je moet ook Windows Life mail enzo verwijderen. Die kun je daarna weer installeren bij die Messenger 2009.

Ja heb alles verwijderd, heb het nu ondertussen opnieuw kunnen downloaden maar nu zegt hij dat wldlog.dll niet kan worden gevonden. en met google word ik er weer niet wijzer van..

Zorg er eens voor dat je elke map van Windows Live Messenger verwijderd hebt, run eventueel even Ccleaner.

Probeer daarna dit eens:

"Go here and click the green icon to download and save the installer file: wlsetup-custom.exe

Close all open windows first, then double-click the saved installer file to run it.

Once it finishes scanning your computer, it'll bring up a long list of Windows Live-related programs.

Select only the one named "Windows Live Messenger" or "Messenger".
(Unless you really want them, you don't need most or any of the other programs)

Once the install process is complete, Windows Live Messenger 2009(14.0.8117.416) will be installed."

Bekijk de bron hier!

Probeer het maar eens! Ik weet ook zeker als je er even goed voor gaat zitten en even Googeld, dat je een heel eind verder komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan