Geen msn op XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

john_boy_overbe

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2003
Ik heb Windows Xp, maar programma's zoals msn en KaZaA werken niet. Ze kunnen geen verbinding krijgen. Ik heb ADSL van ZOnnet. En heb volgens mijn geen firewall of virusbestrijder die dit tegenhoudt.
Hoe kan ik zorgen dat die programma's het gaan doen. HELP

Zit je in een netwerk?

en kijk toch ff bij config scherm >> software als daar een firwall tussen staat.

vraagje

Heb je bij msn-messenger wel een e-mail terug gekregen want anders werkt het aanmelden ook niet!Werk zelf ook met xp en heb helemaal geen problemen met kazaa of messenger.
Kun je even uitleggen hoe je het precies gedaan hebt.
Gebruik je wel een Fire-wall?

Groetjes marco.

Ik heb al een hotmailadres en wat bedoel je met e-mail teruggekregen. Heb geen firewall. En download gewooon msn van msn.nl en installeer hem, na het instaleren open ik msn en dan zegt ie dat ik niet on-line ben.

Als je je de eerste keer aanmeld bij de mssg dan krijg een e-mail omdat te bevestigen en daarna zou die het moeten doen.

groeten marco.

Je moet wel on-line zijn als je de messenger laat aanmelden.

Ik ben ook on-line, ik heb adsl zon, dus ben altijd on-line. Ik ga het nog een keer proberen laat zo weten hoe het afliep!!!!!!!

Ik ga naar msn.nl, dan naar messenger, ik download msn, dan installeer ik msn, start hem, log in en dan staat er dit "aanmelden bij. net messenger service is mislukt, mogelijk vanwege een probleem met de service of met je internet-verbinding"

PS: inloggen bij hotmail.com doet het ook niet op mijn laptop

Was niet ***lig bedoeld hoor!!!
Bij mijn vader en broertje lag het nml ook voornml aan het aanmelden bij de msn.

Denk dat ik het al weet, je kan je namelijk niet aanmelden via de messenger maar op de msn pagina staat een link en daar kun je een netpaspoort ophalen ( meende dat zo heette.)
En dan kun je je wel gewoon opstarten via je mssgr 6.0.

Maar ik heb wel al een hotmailadres!!! Maakt niet uit voor dat van net, vind gewoon k#t dat hij het niet doet

Geplaatst door john_boy_overbe
Maar ik heb wel al een hotmailadres!!! Maakt niet uit voor dat van net, vind gewoon k#t dat hij het niet doet

Werkt het dan nu inmiddels?
word namelijk niet echt wijs uit de posts hierboven of het probleem nu is opgelost...

Je heb inmiddels dus een .net passport aangevraagd?
Hmmm en je weet zeker dat er geen firewall op je computer staat... Het lijkt er namelijk op van wel maargoed wat zou het dan kunnen zijn.

Je hebt msn ook al een x opnieuw geinstalleerd heb je dan wel een clean install gedaan? Dus eerst heel msn van je hardeschijf afgehaald en dan opnieuw downloaden? dit is namelijk erg belangrijk!

En het ligt niet aan je i'net verbinding?

Als je zoekt op google naar je foutmelding kom je verschillende links tegen. Uit die verhalen maak ik op dat er nog resten van MSN 5.0 op je computer staan, klopt dat?

Die moet je eerst helemaal verwijderen voordat je MSN 6.0 installeert.

Om eerst killer te beantwoorden:
Hij werkt nog steeds niet, bij software kan ik geen firewall vinden, alleen norton internet security, alleen die krijg ik niet verwijdert, ik heb al een hotmailadres ja, en ik heb msn helemaal verwijdert incl. alle resten en opnieuw gedownloadt en geinstalleerd.

Tanja hierbij ben jij ook beantwoord, toch

Om te controleren of je interne xp firewall aanstaat, ga je naar start, configuratiescherm, netwerkverbindingen. Op je zonnet verbinding klik je met rechts, dan eigenscappen, tabblad, geavanceerd. De bovenste staat aangevinkt als je firewall ingeschakeld is.

Norton internet security en geen firewall? Weet je wel wat voor software je installeert?:D

Groetjes,
Bennie

Tanja, mijn firewall staat niet ingeschakeld.

Kan iemand me nog helpen????????

[ Aangepast ivm niet toegestaan taalgebruik! ]

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door john_boy_overbe
He Bennie, met jouw praat ik niet meeeeeeeeeer!!!!

Dan hoop ik niet dat je veel computerproblemen krijgt. Bennie is een Giga-Goeie adviesgever:D

PS Heb je wel alle rechten om die programma's te mogen gebruiken? Dus...ben je als administrator ingelogd.

(misschien heeft je familie wel een geintje uitgehaald. Er zijn hier ook vragen gesteld hoe dit UIT te schakelen:cool: ) Maar dat laatste zal wel niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan