Al enige tijd heb ik geen muiscontrole in de veilige modus van windows98, terwijl de muis (PS/2) in de normale modus gewoon aanwezig is. Hoe repareer ik de muiscontr. in VM?
Het volgende heb ik al geprobeerd:
1. Gluren in apparaatbeheer: geen problemen.
2. In VM vanuit apparaatbeheer drivers opnieuw installeren: win geeft aan de oude
drivers te behouden.
3. Met SCANREG /RESTORE in DOS-modus oudere registratiebestanden teruggezet:
helpt niet. Ik kan niet te ver terug, want dan moet ik zeer veel programma's opnieuw
installeren wegens verlies van installatie-sleutels.
4. Schijf formatteren na systeemcrash, win98 opnieuw installeren, herstart in VM: ha, de
muis doet het weer. Verder met terugzetten van backup, en ja hoor, muis weer weg in
veilige modus!
Wie heeft nog een andere suggesties? Mijn vermoeden is, dat ik ergens een registratie-
sleutel moet aanpassen of iets in een ini-file, maar ja, hoe?
Agrith
Het volgende heb ik al geprobeerd:
1. Gluren in apparaatbeheer: geen problemen.
2. In VM vanuit apparaatbeheer drivers opnieuw installeren: win geeft aan de oude
drivers te behouden.
3. Met SCANREG /RESTORE in DOS-modus oudere registratiebestanden teruggezet:
helpt niet. Ik kan niet te ver terug, want dan moet ik zeer veel programma's opnieuw
installeren wegens verlies van installatie-sleutels.
4. Schijf formatteren na systeemcrash, win98 opnieuw installeren, herstart in VM: ha, de
muis doet het weer. Verder met terugzetten van backup, en ja hoor, muis weer weg in
veilige modus!
Wie heeft nog een andere suggesties? Mijn vermoeden is, dat ik ergens een registratie-
sleutel moet aanpassen of iets in een ini-file, maar ja, hoe?
Agrith