Geen muismat meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pablo

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2000
Berichten
688
Ik heb nu een optical muis met staart (logitech). Klopt het dat je met een optische muis zonder muismat kunt werken? Het werken op bv. een bureaublad beschadigt de muis niet?

Bedankt
 
Yep, gaat prima op zich, afhankelijk van je tafel. Een licht geruwd oppervlak schijnt het beste te zijn (zelf heb ik spiegelgladde tafel en werkt de optische muis beter op een muismat met geruwd oppervlak). Er zijn muismatten van glas voor optische muizen, maar dat is weer wat overdreven, denk ik.
 
Gaat perfect zonder mat.
Is even wennen maar hij beschadigt niet.

Ik heb de dual optical desktop pro btw, daar zitten gewoon 4 stukjes plastic onder waar die op schuift. Dit zal bij de andere modellen net zo zijn denk.
 
Ik heb nog nooit een muismat gebruikt, vind die dingen vreselijk..

Ik gebruik mijn optische muis gewoon op het bureaublad.
 
Geplaatst door @temptation

Is even wennen maar hij beschadigt niet.

is idd even wennen, ik werk ook niet meer met muismat sinds ik een optical muis heb.
en ik vond dat mijn laatste matje (zo een met een polssteuntje gevult met gel) erug vuil was van mijn muis met zo'n balletje.
 
Gaat normaal perfect, maar ik heb een antieke tafel met een glasplaat van 6 mm en dat lukt niet zo goed. De muis blijft dan dikwijls staan, ik denk dat de glasplaat te dik is.

Groetjes
 
Bedankt voor alle feedback. Ik ben tot nu toe erg tevreden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan