Geen netwerk helppp

Status
Niet open voor verdere reacties.

azrinem

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2007
Sinds gisteren heb ik geen iternetverbinding meer. Mijn notebook dell schakelde vanzelf uit, wat me wel vaker is overkomen eigenlijk. Er werd me opstartherstel aanbevolen, dat heb ik dus uitgevoerd en dus weer opnieuw opgestart.

Meerdere services werkten daarna niet meer; Mcafee securitycenter is niet beveiligd, probeer het te herstellen, lukt niet, geeft ook aan dat de realtime virus uitgeschakeld is, probeer dat te inschakelen, lukt oook niet,
Deze melding krijg: De instelling kan niet worden gewijzigd vanwege een fout

Als ik een webpagina open krijg ik deze melding:
[Netwerkcontrole kan niet worden uitgevoerd omdat de service Diagnostics policy niet word uitgevoerd

Dus open ik de servicebeheer om de gevraagde service te starten, dan geeft ie aan dat het niet op delokale computer kan worden gestart fout 5: toegang geweigerd...

Wat doe ik hier fout. Help me.. weet niet hoe ik dit moet oplossen

groeten

aisha

Hoi,

Zou me niet verbazen als je met een ernstig vervuilde, zelden opgeschoonde en mogelijk met malware besmette laptop zit.
Dan is opstartherstel in veel gevallen niet voldoende meer.

Ik zou in jou situatie een recovery doen, nadat je je eigen gegevens hebt veiliggesteld op een extern medium.
Bovendien zou ik deze veiliggestelde data eerst gedegen controleren op virussen en malware middels een goed beveiligde en up-to-date functionerende computer. Oók wat betreft anti-virus en -malware status.

hoi,

zou me niet verbazen als je met een ernstig vervuilde, zelden opgeschoonde en mogelijk met malware besmette laptop zit.
Dan is opstartherstel in veel gevallen niet voldoende meer.

Ik zou in jou situatie een recovery doen, nadat je je eigen gegevens hebt veiliggesteld op een extern medium.
Bovendien zou ik deze veiliggestelde data eerst gedegen controleren op virussen en malware middels een goed beveiligde en up-to-date functionerende computer. Oók wat betreft anti-virus en -malware status.

dank je voor je reactie, ik ga uw advies volgen en kijk verder hoe het gaat

groet aisha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan