geen netwerkkaart te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hoi vraagje

ik heb een moderbord p2 200mhz daar wil ik een netwerk kaart op zetten maar hij vind hem niet wat is dit voor een probleem

nou daar gaan we

ik heb dus eem moederbord met een p2 200mzh en 64 mb geheugen en een hardeschijf van 3 gig

nu heb ik een pci netwerkkaart die wil ik op mijn moederbord plaatsen .
els ik hem op mijn moederbord zet vind hij geen extra hardware dus ik kan hem niet instaleren.

nu het volgen ik heb een pci videokaart er op zitten en die doet het wel gewoon dus aan de pci slot ligt het niet heb ook een ander moederbord geprobeerd maar daar krijg ik het zelfde probleem.

nu nog wat als ik mijn netwerkkaart in mijn p4 zet werk hij wel dus mijn netwerkkaart is niet stuk
verder weet iik het niet volgens mijn staat de bios wel goed ik sta open voor nog meer surgesties

Waarschijnlijk werk je met W98 op de P2 ?

Ik ga er vanuit dat het een conflict is met het moederboard.Je zou nog een ander merk kunnen proberen,maar als je pech hebt gaat het niet lukken.

Maar als je de software gewoon instaleert, wordt er dan niet gezocht naar de kaart.
Dit wil bij sommige installaties nog wel eens het geval zijn.
Zo niet en je weet zeker dat de bios instellingen goed staan......dan denk ik hetzelfde als upsidaisy

nou dan zit het me niet mee ik heb het ook al op een andere moerderbord geprobeerd en het zelfde jammer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan